EK 2021
- Justhomuch
Re: EK 2021
Duitsland - Frankrijk heeft toch ook niet gebracht wat ik er van verwacht had.
Wij komen áltijd terug!
De fransen met hun gekende stijl he. Snel proberen voorkomen en dan voorsprong consolideren.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 7:05 amDuitsland - Frankrijk heeft toch ook niet gebracht wat ik er van verwacht had.
Echt een vieze en rotte stijl, maar wel heel goed uitgevoerd. Extreem lastige ploeg om tegen te spelen.
Vooral zorgen dat je er niet op achterstand tegen komt, want dan zijn ze gewoon meester.
En technisch met momenten griezelig perfect. En hoe verdedig je Mbappe in godsnaam.Yentl1992 wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 9:09 amDe fransen met hun gekende stijl he. Snel proberen voorkomen en dan voorsprong consolideren.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 7:05 amDuitsland - Frankrijk heeft toch ook niet gebracht wat ik er van verwacht had.
Echt een vieze en rotte stijl, maar wel heel goed uitgevoerd. Extreem lastige ploeg om tegen te spelen.
Vooral zorgen dat je er niet op achterstand tegen komt, want dan zijn ze gewoon meester.
Denk dat Rusland sebiet wel zal winnen van Finland.
Redelijk 'simpel'. Zorgen dat de ballen niet tot bij hem komen. Op snelheid moet zowat elke verdediging van dit EK het afleggen tegen Mbappé, dus collectief die passen eruit halen richting hem is zowat het enige dat je kan doenKRKN wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 12:19 pmEn technisch met momenten griezelig perfect. En hoe verdedig je Mbappe in godsnaam.Yentl1992 wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 9:09 amDe fransen met hun gekende stijl he. Snel proberen voorkomen en dan voorsprong consolideren.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 16, 2021 7:05 amDuitsland - Frankrijk heeft toch ook niet gebracht wat ik er van verwacht had.
- Justhomuch
Serieus gezweet gisteren. Chapeau voor Denemarken. Erg sneu voor hun dat ze met een 0 op 6 staan nu.
Boeiende Schotland - Engeland, ondanks een gebrek aan goals!