Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dit kan en mag inderdaad niet. Politieke of andere voorkeuren moeten niet zichtbaar zijn in een voetbalstadion. Gewoon supporteren voor ons clubke.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als iedereen eerst al eens voor zijn/haar eigen deur veegt alvorens kritiek, verwijten en beledigingen op een ander af te vuren... Dan denk ik dat we al heel ver komen.
Racisme, vooroordelen, etc horen niet thuis in een voetbalstadion lees ik hier, maar het hoort gewoon niet thuis in de maatschappij. Ik erger mij daar echt verschrikkelijk hard aan, al worden veel dingen ook echt wel te hard opgeblazen voor wat er echt mee bedoelt wordt uiteindelijk.
Racisme, vooroordelen, etc horen niet thuis in een voetbalstadion lees ik hier, maar het hoort gewoon niet thuis in de maatschappij. Ik erger mij daar echt verschrikkelijk hard aan, al worden veel dingen ook echt wel te hard opgeblazen voor wat er echt mee bedoelt wordt uiteindelijk.
Klopt. Zien dat iedereen na de match nog in de spiegel kan zien. Hopelijk komen we binnenkort terug met (sportief) goed nieuws in het daglicht.
Zimmerstaal verlengt zijn deal met 3 jaar en wordt ook shirtsponsor! Goed nieuws.
Inderdaad. Zij stonden er ergens op.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
En Stella in de vip, en tripel karmeliet in het thema cafe, mijn week kan niet meer kapot.
Wij komen áltijd terug!
Dat van die Karmeliet int Themacafe zie ik wel niet.Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 14, 2021 9:19 pmEn Stella in de vip, en tripel karmeliet in het thema cafe, mijn week kan niet meer kapot.