Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Blijft stil rond een inkomende transfer... Toch nog een 2-3 tal nodig!
Een rechtsachter moet er zowiezo bijkomen want daar heb je alleen De Schrijver veel te weinig.
Flankaanvaller en Rechtsback zouden er nog sowieso bijkomen hoor. Het is op zich al straf dat we de kern voor 90% rond hebben voor de eerste training. Voor die laatste puzzelstukjes moet je soms wat wachten tot de transfercarrousel in 1A en 1B op gang komt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idd. Zou me niet verbazen als ze voor die posities nog 1 of 2 huurlingen binnen halen.
Wie zien juli graag komen voor rechsback en flank
-
Met brongno zou ik echt content zijn dacht gezien hebben 16 wedstrijd en 3 doelpunt en 3 assist en Da in 1 a nogKLSK190630 wrote: ↑Fri Jun 11, 2021 5:44 pmIk denk dat het Brogno en Quirynen zal worden. Graag zie ik een type Masika/Benson. Type he, die twee zullen wel onmogelijk zijn.
Twee tester staat in Gazet van Antwerpen jordi liongola ex antwerp en flor flor van den eynden fc Eindhoven deze is CV de Jordi flank
Er sluiten ook 3 beloften aan bij de voorbereiding. Als ik deze namen op zoek op transfermarkt blijken 2 ervan rechts backs te zijn. Samen met Pieter De Schrijver dus 3 rechtsbacks die uit de jeugd komen... Dat moet daar grote concurrentie zijn
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.