Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Speler speelt ondertussen niet meer bij ons. Maar stond toen wel in de basis en contract was toen pas verlengd. Dus was op dat moment absoluut geen sprake van rancune of iets dergelijks. Was ook geen concurent voor die positie. Enfin ik weet dat die persoon niet gaat zeveren over zoiets.. Had daar totaal geen voordeel aan.G.C. wrote: ↑Wed May 26, 2021 6:56 pmvia via via hoor je veel liegen ook hè.Magico wrote: ↑Wed May 26, 2021 4:44 pmZeer jammer.. Deze transfer maakt mij kwaad en doet pijn voor mij. En dat heeft niks te maken met de kwaliteiten die Maesen wel of niet heeft.
Wel het feit dat bij de eerste passage van Seppe Maesen, toen het duidelijk werd dat die jongen zelfs te kort kwam voor 1 amateur, mij verteld is door de vader van een andere speler dat die transfer enkel en alleen tot stand is gekomen omdat de makelaar/manager van Maesen een van de beste vrienden is van iemand uit het bestuur. Namen laat ik bewust achterwege.
Als je dan in interviews met ons bestuur leest dat makelaars die denken makkelijk geld te verdienen niet welkom zijn op het Lisp en dat ze daar als club niet meer aan meedoen, wel sorry maar dan wordt ik kwaad..
Dat moest toch even van mij af.
Ik heb veel respect voor het tot nu toe verrichte werk van het bestuur, en ik ben ook licht positief over onze kern tot dusver. Maar dit vind ik zeer zeer jammer
Is het afkomstig van een vader van een speler die niet mag blijven ? Zo ja, mag je het al met een enorme korrel zout nemen.
Vraag is natuurlijk: ais die hier voor een appel en een ei komt shotten, moeten we er misschien geen spel van maken. An sich is een spits uit 1e amateur als (derde) keuze niet perse een drama voor ons.
Ik vond eigenlijk ook dat die jongen weinig kansen heeft gekregen.Én dat het "systeem" geen rekening hield met zijn kwaliteiten. Er werd hoger al een allusie gemaakt naar Kovac, die moest je ook op de juiste manier aan spelen. Ik vind het alleszins een extra optie. Welkom terug!Carlke wrote: ↑Wed May 26, 2021 7:17 pmZoals je weet toen hij pas bij ons was scoorde die vlot in voorbereiding toen dacht ik echt we hebben killer ! Maar competitie begon en kreeg niks meer klaar, toen was ook ik overtuigt dat hij niet mee kon. Maar ik heb altijd wel indruk gehad dat je niet moet voetballen met hem, maar aanspelen in de 16. En dat was bij ons de laatste 2 jaar dik probleem. Nu zijn er betere voetballers rond hem mischien lukt het nu wel. Ik geef hem een 2 de kans ! Hij zal mischien prestaties contract hebben hé !
Tja gasten... Waar we vorig seizoen de Jef in de spits moesten droppen als we powerplay moesten proberen spelen, zal het volgend seizoen met Seppe zijn. Met dat inzicht dat Seppe bij de voorbereiding wel bewezen heeft te kunnen scoren en zijn gestalte wel mee heeft, denk ik niet dat dit een rampzalige transfer hoeft te zijn. Dat hij geen basisspeler is weet iedereen wel, ook hijzelf. Maar dat het een troef is, dat wel. Met naessens hebben we een werkende spits, met abdallah(voor zover we het nu weten) een spits die efficiënt en doelgericht is. En dan heb je Seppe die de 'beer' is en gestalte heeft. Dat maakt dat je vooraan eigenlijk alle type spitsen ter beschikking hebt om verschillende wedstrijd scenario's aan te vatten.
Zal er nog transfer komen deze week weet iemand ist
Voor mij is Seppe zeker welkom.
Van de weinige keren dat ik hem heb zien spelen, onthou ik toch wel een goed positiespel binnen de 16. Dikwijls stond hij de op juiste plaats te wachten maar kwam de bal niet...
Geef hem zeker nog wat krediet.
Van de weinige keren dat ik hem heb zien spelen, onthou ik toch wel een goed positiespel binnen de 16. Dikwijls stond hij de op juiste plaats te wachten maar kwam de bal niet...
Geef hem zeker nog wat krediet.
Tgoh ja, zoals hierboven reeds aangehaald; ik had niet verwacht dat er nog iets extra in de spits ging komen. Dat Seppe te licht weegt voor 1B (figuurlijk dan ), weet iedereen. Het is gewoon een extra man/optie waarbij ik voor hem vooral een rol zie om nog 5-10min in te brengen om ballen te pompen. Hij heeft op dat vlak zijn lengte en postuur in ieder geval al mee. TVI heeft bij zowel ons als zijn vorige teams altijd met één spits gespeeld. Voor die plaats heb je dus Naessens of Abdallah. Je hebt dus normaliter één van die twee nog op de bank zitten om in te vallen, daarachter komt Seppe.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... tot-nu-toe
Axassin, voetbalkrant heeft je overzicht ontdekt
Blijkbaar heeft Jef ook een club gevonden. Sk Londerzeel in 2de amateur.
Allach nog geen club. Ik ben benieuwd waar hij gaat terechtkomen. Ik vermoed eerder een buitenlandse piste voor hem.
Allach nog geen club. Ik ben benieuwd waar hij gaat terechtkomen. Ik vermoed eerder een buitenlandse piste voor hem.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De kl**tz*kk*nBerrem wrote: ↑Fri May 28, 2021 2:29 pmhttps://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... tot-nu-toe
Last edited by Axassin on Sat May 29, 2021 1:17 pm, edited 1 time in total.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Axassin wrote: ↑Fri May 28, 2021 2:32 pmDe kl**tz*kk*enBerrem wrote: ↑Fri May 28, 2021 2:29 pmhttps://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... tot-nu-toe