Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik hoop dat Naessens de back-up spits is en dat de eerste spits nog moet aangetrokken worden.
Als ze denken met Naessens een scorende spits te hebben aangetrokken dan hebben ze een dikke miskoop gedaan vrees ik.
Goeie speler met veel inzet, maar absoluut geen afwerker. Voor de spitspositie had ik toch op een betere (buitenlandse) speler gehoopt, hopelijk komt deze nog.
Ook weer een speler die lang geblesseerd geweest is, weer een twijfelgeval die (hopelijk) weer zijn niveau haalt.
Als ze denken met Naessens een scorende spits te hebben aangetrokken dan hebben ze een dikke miskoop gedaan vrees ik.
Goeie speler met veel inzet, maar absoluut geen afwerker. Voor de spitspositie had ik toch op een betere (buitenlandse) speler gehoopt, hopelijk komt deze nog.
Ook weer een speler die lang geblesseerd geweest is, weer een twijfelgeval die (hopelijk) weer zijn niveau haalt.
Formerly known as Lisp-boy
Mijn gok: ze gaan Tony Watt terughalen als andere spits.Lisp-boy wrote: ↑Wed May 12, 2021 9:02 pmIk hoop dat Naessens de back-up spits is en dat de eerste spits nog moet aangetrokken worden.
-
Heeft nog een jaar contract.Flor wrote: ↑Thu May 13, 2021 7:40 pmMijn gok: ze gaan Tony Watt terughalen als andere spits.Lisp-boy wrote: ↑Wed May 12, 2021 9:02 pmIk hoop dat Naessens de back-up spits is en dat de eerste spits nog moet aangetrokken worden.
Nazon Van STVV is eind contract nie haalbaar denk 22 wedstrijden 6 doelpunt zou echt wel een goede aanwinst zijn
Zou daar zeker geen transfersom voor betalen.KLSK190630 wrote: ↑Thu May 13, 2021 8:53 pmHeeft nog een jaar contract.Flor wrote: ↑Thu May 13, 2021 7:40 pmMijn gok: ze gaan Tony Watt terughalen als andere spits.Lisp-boy wrote: ↑Wed May 12, 2021 9:02 pmIk hoop dat Naessens de back-up spits is en dat de eerste spits nog moet aangetrokken worden.
Volgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.
-
Hij lijkt aan te geven dat er nog maar een drietal transfers komende zijn, is de kern dan niet héél smal?mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:15 amVolgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.
-
Er zou dan een kern van 20 spelers incl 3 keepers en 2 jeugdspelers zijn. Lijkt me toch net te weinig in het geval van een blessure.
Ik had ook dezelfde reflex, maar ben nog eens naar Axassin zijn overzicht gaan kijken (held!) en dat valt dan wel mee. Ik gok dat er nog wel wat doorstroom zal zijn van beloften en misschien nog een huurling.Qua middenveld zitten we best goed. Met Scott die ook op de CV kan spelen van 't zelfde. Alleen twee spitsen.. Vind ik weinig, zeker als er eentje zo blessuregevoelig is. Maar kwaliteit boven kwantiteit, dat lijkt wel het motto te zijn.KLSK190630 wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:22 amHij lijkt aan te geven dat er nog maar een drietal transfers komende zijn, is de kern dan niet héél smal?mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:15 amVolgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.
Raar dat ze niet spreken over een Rechtsback?mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:15 amVolgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.