Transfernieuws
Re: Transfernieuws
We gaan aanvallend in ieder geval beter voor de dag komen (kan ook moeilijk anders
). Zijn ook wel spelers die eens een match durven verdwijnen. Ben toch voorzichtig enthousiast.

Hopelijk weergalmt niet zelden Lierse Lierse Lierse door het stadion.... Ieder jaar is er wel eens een verrassing te noteren wie weet....
Bob Peeters gaat Westerlo verlaten.
Ik zou zeggen onmiddellijk mee gaan praten, als je deze kans nu niet grijpt dan komt ze misschien nooit meer.
De nieuwe spelerskern gaat een goede trainer nodig hebben, ik denk dat vorig seizoen meermaals heeft aangetoond dat we daar niet over beschikken.
Ik zou zeggen onmiddellijk mee gaan praten, als je deze kans nu niet grijpt dan komt ze misschien nooit meer.
De nieuwe spelerskern gaat een goede trainer nodig hebben, ik denk dat vorig seizoen meermaals heeft aangetoond dat we daar niet over beschikken.
Formerly known as Lisp-boy
Waarom? Om Bob daarna als icoon ook te verbranden? Een kunstje waar zowel de Sportkring als Lierse Kempenzonen goed in waren/zijn.Lisp-boy wrote: ↑Mon May 10, 2021 10:31 pmBob Peeters gaat Westerlo verlaten.
Pas op, ik vind het ook een romantisch idee maar ik denk dat de timing gewoon volledig verkeerd zit. Je bent in volle voorbereiding in het samenstellen van de kern, iets waar TVI een grote hand in heeft (en waar hij trouwens best wel goed in is als je naar zijn verleden bij Lommel kijkt). Je kan Tom als technisch directeur aanstellen en Bob T1 maken maar dan;
1) Zit je met een dubbele prée waar geen budget voor is
2) Een kern die is samengesteld zonder overleg met de nieuwe trainer
Ik had afgelopen seizoen ook mijn vragen bij bepaalde tactische beslissingen maar van mij verdiend die nog een kans om met deftig materiaal het seizoen aan te vatten. Speelde met Lommel vlot kampioen in 1ste amateur om dan (met het kleinste budget) vlot 6de te eindigen op 3 punten van Westerlo en play off 1. Het seizoen daarna vertrok hij als assistent van Mazzu naar Genk. Peter Maes, die ik heel hoog inschat als trainer, nam over, kreeg een betere kern en parkeerde de ploeg eveneens op een 6de plaats. Dit met nota bene 4 punten minder dan TVI (31 vs 27) en een véél beter doelsaldo (34:36 onder TVI, 21:37 onder Peter Maes).
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Will Still bij Lierse gepolst of ze hem hier niet kunnen gebruiken. Beerschot toch, dom dommer domst daar?
Bron: nieuwsblad
Wacht, bedoelde dat WS bij Lierse gepolst heeft of Lierse bij hem?KLSK190630 wrote: ↑Tue May 11, 2021 8:45 amWill Still bij Lierse gepolst of ze hem hier niet kunnen gebruiken. Beerschot toch, dom dommer domst daar?
-
Hij bij Lierse, vind ik toch een schoon comliment danKRKN wrote: ↑Tue May 11, 2021 10:14 amWacht, bedoelde dat WS bij Lierse gepolst heeft of Lierse bij hem?KLSK190630 wrote: ↑Tue May 11, 2021 8:45 amWill Still bij Lierse gepolst of ze hem hier niet kunnen gebruiken. Beerschot toch, dom dommer domst daar?

Direct aannemen. Een betere kan je ni vinden voor analyses te makenKLSK190630 wrote: ↑Tue May 11, 2021 10:53 amHij bij Lierse, vind ik toch een schoon comliment danKRKN wrote: ↑Tue May 11, 2021 10:14 amWacht, bedoelde dat WS bij Lierse gepolst heeft of Lierse bij hem?KLSK190630 wrote: ↑Tue May 11, 2021 8:45 amWill Still bij Lierse gepolst of ze hem hier niet kunnen gebruiken. Beerschot toch, dom dommer domst daar?
Bron: nieuwsblad![]()
-
Als analist gaat die niet afkomen hoor.
-
Ik zou Will ook aanraden om naar een stabielere club te gaan die niet de afgelopen 3 jaren +5 trainers heeft versleten. Om nog maar te zwijgen van het aantal spelers die de revue zijn gepasseerd.
Zo kan het goed zijn dat hij zich verbrand voor een carrière als hoofdcoach.
Nee, ik zou nog even wachten met hem naar hier te laten komen. Eerst de nodige stabiliteit en dan is hij de kers op de taart als het ware.
Zo kan het goed zijn dat hij zich verbrand voor een carrière als hoofdcoach.
Nee, ik zou nog even wachten met hem naar hier te laten komen. Eerst de nodige stabiliteit en dan is hij de kers op de taart als het ware.