A-kern
Re: A-kern
Nu graag ne klabak als spits. Dit smaakt naar meer 

En een dure verandering vrees ik.
Als je 15 nieuwe spelers nodig hebt en die vragen allemaal het nodige tekengeld ...
Klopt, al is dat evengoed het geval bij een contractverlenging. Ik denk eigenlijk dat het nu makkelijker is dan ooit om goede voorwaarden te onderhandelen met Corona.BB666 wrote: ↑Fri Apr 30, 2021 10:19 amEn een dure verandering vrees ik.
Als je 15 nieuwe spelers nodig hebt en die vragen allemaal het nodige tekengeld ...
Met de komst van de Schryver, worden de plaatsjes duur centraal op het middenveld. Voorlopig zitten we aan 14 kernspelers als we Pieter De Schrijver en Limbombe meerekenen. Ik denk dat we dus nog een 7-tal transfers mogen verwachten om aan een complete kern te komen.
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2022
Joppe Vannuffelen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2022
Joeri Poelmans -> contract tot 2022 + optie
Brent Laes -> contract tot 2023
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> contract tot 2022
Tibeau Swinnen -> contract tot 2022
Alexander Maes -> contract tot 2022 + 1j optie
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Guillaume De Schryver -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 5
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot? Heeft wel net profcontract getekend dus zal er vrijwel zeker nog bijlopen.
Yvan Yagan -> contract tot 2022 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 2
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2022
Joppe Vannuffelen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2022
Joeri Poelmans -> contract tot 2022 + optie
Brent Laes -> contract tot 2023
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> contract tot 2022
Tibeau Swinnen -> contract tot 2022
Alexander Maes -> contract tot 2022 + 1j optie
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Guillaume De Schryver -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 5
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot? Heeft wel net profcontract getekend dus zal er vrijwel zeker nog bijlopen.
Yvan Yagan -> contract tot 2022 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 2
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Niet om negatief te doen, helemaal niet zelfs, maar we halen wel veel 'moeilijke jongens' binnen. Yagan, stallone Limbombe, maes, de schryver, blijkbaar allemaal niet van de gemakkelijksten. Nu, dat kan ook een voordeel zijn he indien de mayonaise goed pakt, maar indien er wrevel komt weet ik niet of TVI de man is die ze onder de knoet gaat houden. Wat denken jullie?
Een potentieel risico… anderzijds mag er wel meer vuur in de ploeg zitten.KLSK190630 wrote: ↑Fri May 07, 2021 7:24 pmNiet om negatief te doen, helemaal niet zelfs, maar we halen wel veel 'moeilijke jongens' binnen. Yagan, stallone Limbombe, maes, de schryver, blijkbaar allemaal niet van de gemakkelijksten. Nu, dat kan ook een voordeel zijn he indien de mayonaise goed pakt, maar indien er wrevel komt weet ik niet of TVI de man is die ze onder de knoet gaat houden. Wat denken jullie?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Helemaal eens met je wat vuur etc kan nooit kwaad...
Dat Tony Watt zich hier helemaal thuis zou voelen, dat denk ikKLSK190630 wrote: ↑Fri May 07, 2021 7:24 pmNiet om negatief te doen, helemaal niet zelfs, maar we halen wel veel 'moeilijke jongens' binnen. Yagan, stallone Limbombe, maes, de schryver, blijkbaar allemaal niet van de gemakkelijksten. Nu, dat kan ook een voordeel zijn he indien de mayonaise goed pakt, maar indien er wrevel komt weet ik niet of TVI de man is die ze onder de knoet gaat houden. Wat denken jullie?

Formerly known as Lisp-boy
-
:

Lisp-boy wrote: ↑Fri May 07, 2021 8:00 pmDat Tony Watt zich hier helemaal thuis zou voelen, dat denk ikKLSK190630 wrote: ↑Fri May 07, 2021 7:24 pmNiet om negatief te doen, helemaal niet zelfs, maar we halen wel veel 'moeilijke jongens' binnen. Yagan, stallone Limbombe, maes, de schryver, blijkbaar allemaal niet van de gemakkelijksten. Nu, dat kan ook een voordeel zijn he indien de mayonaise goed pakt, maar indien er wrevel komt weet ik niet of TVI de man is die ze onder de knoet gaat houden. Wat denken jullie?![]()