Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Toch ook niet onbelangrijk, ondanks positieve berichtgeving zijn we nu ook weer niet financieel bij de beteren in de klas. Dat wordt goed aangetoond hier (en zal door Corona niet veel beter zijn):
https://sporza.be/nl/2021/04/15/16-club ... 500970757/
Mogen ons volgend seizoen dus zeker niet vergaloperen.
https://sporza.be/nl/2021/04/15/16-club ... 500970757/
Mogen ons volgend seizoen dus zeker niet vergaloperen.
-
Amai valt me serieus tegen, een RWDM staat er bv. niet bij. Dat betekent denk ik dat we qua transfers niet veel moeten verwachten hoor. Er is gewoon niks geld, een negatief eigen vermogen is wel zeer zeldzaam hoor.
Ja het is triestig precies.
We betalen al veruit de laagste lonen in het profvoetbal, geen transfers en dan nog dit.
We betalen al veruit de laagste lonen in het profvoetbal, geen transfers en dan nog dit.
Daarom worden er ook vrije spelers gehaald denk ik hoor !KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 9:08 amAmai valt me serieus tegen, een RWDM staat er bv. niet bij. Dat betekent denk ik dat we qua transfers niet veel moeten verwachten hoor. Er is gewoon niks geld, een negatief eigen vermogen is wel zeer zeldzaam hoor.
We staan terug in het lijstje van de grote ploegen . Op lange termijn zullen we wel ontdekken hoe gezond ons clubje al dan niet is.
En bij de Lyra hebben ze weeral een paar weken gespreksstof. En bewijs voor hun grote gelijk. ik ben blij dat we ze dat kunnen gunnen.
En bij de Lyra hebben ze weeral een paar weken gespreksstof. En bewijs voor hun grote gelijk. ik ben blij dat we ze dat kunnen gunnen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als je ziet dat er maar 3 ploegen in profvoetbal winst draaien moeten we ons niet schamen zeker ! Trouwens een ploeg dat heropstart en recht met profs begint, hoe kan dat ineens winstgevend zijn ! Gemakkelijk op lyra profclub vergelijken met amateurclubs !Berrem wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 9:57 amWe staan terug in het lijstje van de grote ploegen . Op lange termijn zullen we wel ontdekken hoe gezond ons clubje al dan niet is.
Virton wil deze regels eruit en trekt naar het BAS om te laten schrappen... Wordt vervolgt...
Wat ik ergens wel straf vind: die moeten toch wat meer gedokt hebben aan spelerslonen? En daar komt zeker niet meer volk kijken.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 9:08 amAmai valt me serieus tegen, een RWDM staat er bv. niet bij. Dat betekent denk ik dat we qua transfers niet veel moeten verwachten hoor. Er is gewoon niks geld, een negatief eigen vermogen is wel zeer zeldzaam hoor.
Bij ons ook niet hé dit seizoenKRKN wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 5:57 pmWat ik ergens wel straf vind: die moeten toch wat meer gedokt hebben aan spelerslonen? En daar komt zeker niet meer volk kijken.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 9:08 amAmai valt me serieus tegen, een RWDM staat er bv. niet bij. Dat betekent denk ik dat we qua transfers niet veel moeten verwachten hoor. Er is gewoon niks geld, een negatief eigen vermogen is wel zeer zeldzaam hoor.