Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ze menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
Was nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:47 pmZe menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
Goh, we hebben gewoon teveel doorsnee voetballers. In een beter draaiende ploeg zou die ook wel beter zijn. We hebben echter 1 a 2 jongens nodig die echt het verschil kunnen maken.Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pmWas nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:47 pmZe menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
JustKRKN wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 3:32 pmGoh, we hebben gewoon teveel doorsnee voetballers. In een beter draaiende ploeg zou die ook wel beter zijn. We hebben echter 1 a 2 jongens nodig die echt het verschil kunnen maken.Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pmWas nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:47 pmZe menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
Toch erg benieuwd wat ze met de twee resterende OHL huurlingen gaan doen. Alsook Samyn en Smolders. Duidelijkheid is voor die gasten ook belangrijk als ze nog in deze omstandigheden een andere ploeg willen vinden.
Denk dat Laes-Gilis aan boord blijven, Smolders en Samyn brachten toch niet wat men verwachte!
-
Smolders zal denk ik nog wel blijven die is jong en uit de lierse jeugd etc