Dessel - Lierse Kempenzonen [09-02-2019]
Re: Dessel - Lierse Kempenzonen [09-02-2019]
0-4 ja watte Bernier was datte
de kloof is helemaal gedicht met Virton-Deinze .. had ik eigenlijk niet verwacht wel gehoopt om na het tweeluik Seraing-Dessel op een puntje te staan of twee.

niet veel denk dat we in de meerderheid waren, alleen hun hoofdtribune was vol, voor de rest allemaal van ons denk. idd wat een match was het een zwak dessel of waren wij zo sterk gisteren. 2 kansen weggegeven op heel match zegt genoeg. ik heb er van genoten en het feest op de bus was geweldig.
Ideale moment om ze tegen te komen, al gaan ze wel gebrand zijn om de rug te rechten.
Ik baal dat ik er niet bij kon zijn. Dit had ik oprecht ook niet zien aankomen. We doen al een maand wat we moeten doen en daarvoor verdienen onze jongens hulde. Blij dat Vermeiren ook wat vertrouwen kan tanken. Dit zal hem goed doen, en dat geldt ook voor de andere jongens die op het scorebord zijn gekomen.
Keeper ook erg goed blijkbaar?
Heel curieus naar de samenvatting.
Hohoh, zalig. De jongens maken m'n weekend weer goed!
0-4.. Onze grootste ovewinning dit seizoen denk ik? Toch ook opmerkelijk dat we dit zonder Marvin kunnen.
0-4.. Onze grootste ovewinning dit seizoen denk ik? Toch ook opmerkelijk dat we dit zonder Marvin kunnen.
Samenvatting net gezien.
Die huurling van Antwerp is een hele goeie zet geweest denk ik. Gaan we nog plezier aan beleven.
Die huurling van Antwerp is een hele goeie zet geweest denk ik. Gaan we nog plezier aan beleven.
Hoe was Maus? Toch een verschil om hem erbij te hebben precies.
Dat slecht uitverdedigen van Sols kon wel anders lopen. Maar goed, dat doet niets af aan de prestatie natuurlijk. Dit moet de groep zo'n ongelooflijke deugd doen (en de supporters ook). Misschien op Oudenaarde na de eerste keer dat we écht overtuigend winnen?
Dat slecht uitverdedigen van Sols kon wel anders lopen. Maar goed, dat doet niets af aan de prestatie natuurlijk. Dit moet de groep zo'n ongelooflijke deugd doen (en de supporters ook). Misschien op Oudenaarde na de eerste keer dat we écht overtuigend winnen?
-
Hedde gelle het ook al gezien? Rara wa is het.....