Oud Lierse spelers
Re: Oud Lierse spelers
Jep. No worries vg.
Obscure speler om op te komen na wat trippelstafkak schreef: do okt 29, 2020 10:46 pm We waren hier net onze hersens aan het breken over de rugnummer van gela shekiladze. Kan iemand helpen? We zitten niet aan onze eerste tripel met wat georgische vrienden![]()
Dat filmpje nog eens gezien van de overwinning thuis tegen KVM met 3-0. Laatste écht goede periode van Geelzwart denk ik. Ik vond Menzo een erg goeie coach.
-
KLSK190630
Was dat ook niet dat seizoen dat we thuis anderlecht van het kastje naar de muur en terug speelden? Losada was toen ongelooflijk goed, dat was echt nog eens genieten.KRKN schreef: zo dec 27, 2020 12:13 pm Dat filmpje nog eens gezien van de overwinning thuis tegen KVM met 3-0. Laatste écht goede periode van Geelzwart denk ik. Ik vond Menzo een erg goeie coach.
Klopt!KLSK190630 schreef: zo dec 27, 2020 1:08 pmWas dat ook niet dat seizoen dat we thuis anderlecht van het kastje naar de muur en terug speelden? Losada was toen ongelooflijk goed, dat was echt nog eens genieten.KRKN schreef: zo dec 27, 2020 12:13 pm Dat filmpje nog eens gezien van de overwinning thuis tegen KVM met 3-0. Laatste écht goede periode van Geelzwart denk ik. Ik vond Menzo een erg goeie coach.
Masika wordt een ploegmaat van Vermaelen. Rare carriere.
- Justhomuch
Visel Kobe in Japan
- Justhomuch
Kunnen die beiden niet beter?Eric schreef: za mar 06, 2021 7:18 pmVisel Kobe in JapanOok Iniesta speelt daar.
Wij komen áltijd terug!
Zou dat niet wat dezelfde aantrek zijn als de MLS? Veel geld, mooi land, niet teveel druk meer,..Justhomuch schreef: za mar 06, 2021 9:49 pmKunnen die beiden niet beter?