Lierse K - Seraing [28-02-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse K - Seraing [28-02-2021]

Post by KRKN » Mon Mar 01, 2021 6:41 pm

Ik ben nog eens door de samenvatting gegaan net. We hadden hier écht wel een punt moeten rapen. Die kans van Placca moet er altijd in. Aabbou had ook echt makkelijk kunnen scoren.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Mar 01, 2021 7:33 pm

KRKN wrote:
Mon Mar 01, 2021 6:41 pm
Ik ben nog eens door de samenvatting gegaan net. We hadden hier écht wel een punt moeten rapen. Die kans van Placca moet er altijd in. Aabbou had ook echt makkelijk kunnen scoren.
Arbitrage speelt ook mee het heeft lk al wat puntjes gekost denk maar aan bv thuis westerlo vorige week lommel waarbij bij gelijke stand een lommelspeler geen rood kreeg gisteren weer een penalty onterecht tegen... Kantelmoment en maar telkens in het nadeel van Geel-zwart... Als je de drie laatste matchen bekijkt Deinze-lommel en Seraing 1 op 9 maar het hadden er 5-6 op 9 kunnen en moeten zijn. Te weinig loon naar werk gekregen simpel dit seizoen deels door nauwelijks efficiënt te zijn deels zoals eerder vermeld de arbitrage.

KRKN

Post by KRKN » Mon Mar 01, 2021 7:54 pm

ozzy105 wrote:
Mon Mar 01, 2021 7:33 pm
KRKN wrote:
Mon Mar 01, 2021 6:41 pm
Arbitrage speelt ook mee het heeft lk al wat puntjes gekost denk maar aan bv thuis westerlo vorige week lommel waarbij bij gelijke stand een lommelspeler geen rood kreeg gisteren weer een penalty onterecht tegen... Kantelmoment en maar telkens in het nadeel van Geel-zwart... Als je de drie laatste matchen bekijkt Deinze-lommel en Seraing 1 op 9 maar het hadden er 5-6 op 9 kunnen en moeten zijn. Te weinig loon naar werk gekregen simpel dit seizoen deels door nauwelijks efficiënt te zijn deels zoals eerder vermeld de arbitrage.
Je hebt gelijk, maar ik vind dat zoals eerder al gezegd ook een gevolg van 30 & 40 % balbezit hebben. Natuurlijk ga je vaker discutabele penaltyfases tegen je krijgen als er nu eenmaal dubbel zoveel kansen zijn voor de tegenstander in je eigen 16. Dat zou niet mogen, maar het speelt wel mee. Geluk dwing je af, zoiets.

Post Reply