Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Zulte blijft uithalen én Moeskroen haalt toch vrij onverhoopt punten. Toch weer wat straffe resultaten deze week 

- Justhomuch
Ik begin ook meer en meer dat gevoel te krijgen.
Awaydays naar de freethiel zie ik wel zitten!
Vercauteren pakt z'n eerste driepunter met Antwerp. Standard na 10 minuten spelen al voor op Cercle.
- Justhomuch
Losada naar DC United, ex club van Wayne Rooney in de MLS.
Wij komen áltijd terug!
Straf hé. Zal toch wel efkes binnengekomen zijn. Gaat daar serieus zijnen boterham verdienen gok ik.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 17, 2021 6:13 pmLosada naar DC United, ex club van Wayne Rooney in de MLS.
Oude bekende Will Still zou mogelijks het roer over kunnen pakken bij Beerschot.Flor wrote: ↑Mon Jan 18, 2021 9:05 pmStraf hé. Zal toch wel efkes binnengekomen zijn. Gaat daar serieus zijnen boterham verdienen gok ik.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 17, 2021 6:13 pmLosada naar DC United, ex club van Wayne Rooney in de MLS.
Hola, ik ben te laat. Pakt dus overKRKN wrote: ↑Tue Jan 19, 2021 3:28 pmOude bekende Will Still zou mogelijks het roer over kunnen pakken bij Beerschot.Flor wrote: ↑Mon Jan 18, 2021 9:05 pmStraf hé. Zal toch wel efkes binnengekomen zijn. Gaat daar serieus zijnen boterham verdienen gok ik.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 17, 2021 6:13 pmLosada naar DC United, ex club van Wayne Rooney in de MLS.

WB tegen Moeskroen. Nen belangrijke.
KV 2 goals voor tegen Eupen. Die zie ik niet meer als degradatiekandidaat.