Gametopic
-
Re: Gametopic
Nee maar MOHAA was aan clanbase gekoppeld kwa wedstrijden en ranking.
- Justhomuch
Kon je daar niet op aansluiten met eender welk spel?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 2:27 pmNee maar MOHAA was aan clanbase gekoppeld kwa wedstrijden en ranking.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik weet het eigenlijk niet meer te lang geleden "nostalgie"Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 3:29 pmKon je daar niet op aansluiten met eender welk spel?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 2:27 pmNee maar MOHAA was aan clanbase gekoppeld kwa wedstrijden en ranking.
Clanbase. TijdenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 2:27 pmNee maar MOHAA was aan clanbase gekoppeld kwa wedstrijden en ranking.
FIFA 21 lag onder den boom. Ik weet weer wat doen de komende dagen.
Alvast de competitie aangevat met Dortmund. Ik hoop ooit dat ze 1B toevoegen.
Alvast de competitie aangevat met Dortmund. Ik hoop ooit dat ze 1B toevoegen.
Sinds kort ook terug mee begonnen. Ik ben misschien één van die gefrustreerde tegenstanders Ik blijf hopen dat ze ooit 1B toevoegen, zou echt de max zijn om terug met Lierse te kunnen spelen.
Ben bezig een volledig Belgisch team samen te stellen
Yep, kan me het nog levendig herinneren de fifa's waarin Lierse nog zat. Dat was instant carrière starten met LierseKRKN wrote: ↑Tue Jan 12, 2021 6:51 pmSinds kort ook terug mee begonnen. Ik ben misschien één van die gefrustreerde tegenstanders Ik blijf hopen dat ze ooit 1B toevoegen, zou echt de max zijn om terug met Lierse te kunnen spelen.
Ben bezig een volledig Belgisch team samen te stellen
1B zou een mooie toevoeging zijn, zitten uiteindelijk toch ook enkele mooie clubs in en dat maakt het ook leuker om de belgische competitie te spelen. Nu kan je gewoon niet degraderen. En meestal begin ik dan met een club in de lagere reeksen om zo te kunnen promoveren naar de hogere reeksen
In welke division zit je?Yentl1992 wrote: ↑Wed Jan 20, 2021 9:12 amYep, kan me het nog levendig herinneren de fifa's waarin Lierse nog zat. Dat was instant carrière starten met Lierse
1B zou een mooie toevoeging zijn, zitten uiteindelijk toch ook enkele mooie clubs in en dat maakt het ook leuker om de belgische competitie te spelen. Nu kan je gewoon niet degraderen. En meestal begin ik dan met een club in de lagere reeksen om zo te kunnen promoveren naar de hogere reeksen
Op FUT bedoel je dan?KRKN wrote: ↑Thu Jan 28, 2021 6:41 pmIn welke division zit je?Yentl1992 wrote: ↑Wed Jan 20, 2021 9:12 amYep, kan me het nog levendig herinneren de fifa's waarin Lierse nog zat. Dat was instant carrière starten met Lierse