RWDM - Lierse K [19-12-2020]
Re: RWDM - Lierse K [19-12-2020]
De Smet opnieuw in doel en Brughmans op de bank, dat begint zo stilaan echt degoutant te worden.
Allach op de bank, als hij dan toch fit is waarom dan niet starten want je moet ook Gillis al missen.
En Van Der Veken en Janssen centraal op het middenveld terwijl je een El Ansri hebt, welkom in de wondere wereld van TVI ...
Allach op de bank, als hij dan toch fit is waarom dan niet starten want je moet ook Gillis al missen.
En Van Der Veken en Janssen centraal op het middenveld terwijl je een El Ansri hebt, welkom in de wondere wereld van TVI ...
Formerly known as Lisp-boy
Zelfs een Allach die half fit is haalt de bank. Veel concurrenten zijn er niet. Helemaal eens met El Ansri wel. Die zou toch altijd voor TJ moeten spelen.Lisp-boy wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 8:54 pmDe Smet opnieuw in doel en Brughmans op de bank, dat begint zo stilaan echt degoutant te worden.
Hebben het even moeilijk nu. Serieus gevaarlijk op stilstaande fases, dit RWDM.
Wa heeft De Smet met ballen wegboksen? Erger ik me dood aan.
Zwakke arbitrage alweer...
-
Seg mannen, de smet doet dat prima vind ik. Dat el ansri niet speelt snap ik ook niet.
Had daarjuist superveel chance dat die gast nog een overtreding maakt nadat hij die vrij simpele bal had laten vallen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 9:23 pmSeg mannen, de smet doet dat prima vind ik. Dat el ansri niet speelt snap ik ook niet.
Als ge ni fluit geeft ge geel aan Yagan he ref, Jezus.