Allerlei
Re: Allerlei
1) met uw asthma zou je je zeker moeten laten vaccineren. Uw luchtwegen kunnen geen aanval van het virus aan.ozzy105 wrote: ↑Fri Dec 18, 2020 5:44 pmOver het vaccin is nog bitter weinig over geweten en logisch ook. Teveel vragen blijven... Hoelang beschermt het zal afhangen van mens tot mens welke bijwerkingen op korte en lange tijd er zijn al mensen die een allergistische reactie kregen huiduitslag, zware ademmoeilijkheden... Men raad nu al mensen af die een voorgeschiedenis hebben betreffende allergie voor geneesmiddelen. Ik als astmapatiënt kijk alvast de kat uit de boom ik ga het risico niet nemen om prijs te hebben hoor....
2) allergische reacties waar je toch zo bang voor bent zijn perfect behandelbaar en meestal mild als je geen voorgeschiedenis hebt. Mits voorgeschiedenis moet je extra waakzaam zijn en dit goed doorspreken met je arts. Want he, uiteindelijk leven al die mensen nog ondanks hun allergie.
3) je doet precies dat over vaccins niets geweten is
4) je kan de indruk hebben dat we over dit vaccin niets weten omdat het zo snel gaat. Maar de resources die er tegenaan geggoid worden zowel van pharmaceutuische bedrijven als van overheden zijn ongezien. De ontwikkeling van een vaccin is sowieso veel korter dan dit van een een klassiek medicijn.
5) ieder doet wat hij wil natuurlijk, maar je in dit geval niet laten vaccineren is gewoon kortzichtig - ondanks de zogenaamde risico's.
Je kan inderdaad een bijwerking hebben maar er zijn nu toch al een paar honderduizend mensen getest en er zijn toch nog altijd geen showstoppers. Met deze aantallen zouden er toch al enige incidentie trends moeten te zien zijn.
6) De lange termijn-effecten: vaccins zijn niet gekend om effecten te hebben op lange termijn. Er is gewoon een immuun-respons in je lichaam. Maar zeg nooit nooit.
7) uw indoctrinatie over de ongekende termijn van bescherming: dat is inderdaad niet geweten. Kan enkele maanden zijn, kan ook korter zijn. Dat moeten de cijfers uitwijzen.
Enfin, ik ga niet blijven reageren. Het is uw en JHM zijn gedacht. Zoals jullie zijn er velen. Allez toch 25%.
Blijf toch maar de nodige beschermingsmaatregelen in acht nemen zodat het virus jullie niet te pakken krijgt.
Met voldoende geduld zullen er op een bepaald moment voldoende mensen gevaccineerd zijn, zodat jullie ook niet moeten vrezen. Tot die tijd blijft het bibberen.
Je hebt bovendien een maatschappelijke verantwoordelijkheid vind ik. Je laat je in eerste instantie vaccineren om de zwakkeren niet in gevaar te brengen. Er wordt erg vaak individualistisch gedacht.
En verder, het afgelopen jaar zijn bijna alle ontwikkelingsgelden naar het covidvaccin gegaan. Haast alle andere onderzoeken werden on hold gezet. Ziedaar de reden waarom het 10 x sneller kan.
Maar goed, het is wat het is. Wanneer ik hierboven lees dat iemand naar de softenonpil verwijst dan vrees ik dat er nog veel werk is. Doch, ieder is vrij om voor zichzelf te beslissen en hoeft zich niet te verantwoorden.
En verder, het afgelopen jaar zijn bijna alle ontwikkelingsgelden naar het covidvaccin gegaan. Haast alle andere onderzoeken werden on hold gezet. Ziedaar de reden waarom het 10 x sneller kan.
Maar goed, het is wat het is. Wanneer ik hierboven lees dat iemand naar de softenonpil verwijst dan vrees ik dat er nog veel werk is. Doch, ieder is vrij om voor zichzelf te beslissen en hoeft zich niet te verantwoorden.
- Justhomuch
Ieder zijn mening he, ik hoef het niet, de rest doet maar wat ze willen.3970 wrote: ↑Fri Dec 18, 2020 7:15 pmJe hebt bovendien een maatschappelijke verantwoordelijkheid vind ik. Je laat je in eerste instantie vaccineren om de zwakkeren niet in gevaar te brengen. Er wordt erg vaak individualistisch gedacht.
Wij komen áltijd terug!
Ik sluit me volledig aan bij Fiero. Het is pure risicoafweging en dan lijkt Corona me toch vele malen gevaarlijker. Zeker in uw geval Ozzy, met astmaFiero67 wrote: ↑Fri Dec 18, 2020 7:00 pm1) met uw asthma zou je je zeker moeten laten vaccineren. Uw luchtwegen kunnen geen aanval van het virus aan.ozzy105 wrote: ↑Fri Dec 18, 2020 5:44 pmOver het vaccin is nog bitter weinig over geweten en logisch ook. Teveel vragen blijven... Hoelang beschermt het zal afhangen van mens tot mens welke bijwerkingen op korte en lange tijd er zijn al mensen die een allergistische reactie kregen huiduitslag, zware ademmoeilijkheden... Men raad nu al mensen af die een voorgeschiedenis hebben betreffende allergie voor geneesmiddelen. Ik als astmapatiënt kijk alvast de kat uit de boom ik ga het risico niet nemen om prijs te hebben hoor....
2) allergische reacties waar je toch zo bang voor bent zijn perfect behandelbaar en meestal mild als je geen voorgeschiedenis hebt. Mits voorgeschiedenis moet je extra waakzaam zijn en dit goed doorspreken met je arts. Want he, uiteindelijk leven al die mensen nog ondanks hun allergie.
3) je doet precies dat over vaccins niets geweten is
4) je kan de indruk hebben dat we over dit vaccin niets weten omdat het zo snel gaat. Maar de resources die er tegenaan geggoid worden zowel van pharmaceutuische bedrijven als van overheden zijn ongezien. De ontwikkeling van een vaccin is sowieso veel korter dan dit van een een klassiek medicijn.
5) ieder doet wat hij wil natuurlijk, maar je in dit geval niet laten vaccineren is gewoon kortzichtig - ondanks de zogenaamde risico's.
Je kan inderdaad een bijwerking hebben maar er zijn nu toch al een paar honderduizend mensen getest en er zijn toch nog altijd geen showstoppers. Met deze aantallen zouden er toch al enige incidentie trends moeten te zien zijn.
6) De lange termijn-effecten: vaccins zijn niet gekend om effecten te hebben op lange termijn. Er is gewoon een immuun-respons in je lichaam. Maar zeg nooit nooit.
7) uw indoctrinatie over de ongekende termijn van bescherming: dat is inderdaad niet geweten. Kan enkele maanden zijn, kan ook korter zijn. Dat moeten de cijfers uitwijzen.
Enfin, ik ga niet blijven reageren. Het is uw en JHM zijn gedacht. Zoals jullie zijn er velen. Allez toch 25%.
Blijf toch maar de nodige beschermingsmaatregelen in acht nemen zodat het virus jullie niet te pakken krijgt.
Met voldoende geduld zullen er op een bepaald moment voldoende mensen gevaccineerd zijn, zodat jullie ook niet moeten vrezen. Tot die tijd blijft het bibberen.
Ik vraag me af hoeveel vaccins al velen zonder nadenken hebben laten zetten maar nu plots hieraan beginnen twijfelen. Softenol is echt een hele andere orde en decennia geleden. Terwijl het wel al aangetoond is dat Covid rare dingen doet met de kwaliteit van uw zwemmers.
Swat: zie dat zeker niet als wijzend vingertje aub. Iedereen zijn ding. Ik hoop dat zodra het uitgerold graakt genoeg mensen het doen zodat jullie het niet meer moeten laten zetten. Ik hoop dat mensen zich door de grote schaal van successen de komende maanden met dit vaccin zich gaan laten overtuigen. We gaan er samen door moeten.
Volgens vlieghe zijn pas begin april versoepelingen realistisch... Weten we voldoende zekers?
Denk dat dat niet onrealistisch is. 't Is nu al terug feller & feller in stijgende lijn aant gaan en de dubbele klepper Kerst + Oudjaar komt er aan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in m'n omgeving zijn er precies weinig van plan om zich aan de regels te houden (en dat zich ik zonder te veroordelen). Reken daar het gegeven nog eens bij dat het allemaal met wat vertraging loopt, en je zit half januari / eind januari terug met serieuze stijgingen.
hier in ons app gebouw valt het tot hiertoe nog mee benieuwd naar de eindejaarsfeesten... Als ieder zich wat gedraagt kunnen eventueel de cijfers verbeteren maar wat na de kerstvakantie terug schooltijd, terug meer mensen aan het werk enz... Nu nog dit hoe corono wss Geel-zwart voor de tweede keer gaat redden. Zie de amateurreeksen niet meer herstarten zeg nooit nooit maar die kans is vrij nihil,als ze pas in maart of april terug mogen gaan trainen is het game over.KRKN wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 5:35 pmDenk dat dat niet onrealistisch is. 't Is nu al terug feller & feller in stijgende lijn aant gaan en de dubbele klepper Kerst + Oudjaar komt er aan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in m'n omgeving zijn er precies weinig van plan om zich aan de regels te houden (en dat zich ik zonder te veroordelen). Reken daar het gegeven nog eens bij dat het allemaal met wat vertraging loopt, en je zit half januari / eind januari terug met serieuze stijgingen.
Niet om de pessimist uit te hangen, maar verbeteren zie ik niet gebeuren de komende maand. De cijfers zijn aan het stijgen en mensen zijn het terug 'moe', denk ik. Met Kerst en Nieuw voor de deur ga je de cijfers nooit kunnen doen dalen. Januari en Februari worden nog zwaar, denk ik. Daarna gok ik wel dat er beterschap zal zijn.ozzy105 wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 6:34 pmhier in ons app gebouw valt het tot hiertoe nog mee benieuwd naar de eindejaarsfeesten... Als ieder zich wat gedraagt kunnen eventueel de cijfers verbeteren maar wat na de kerstvakantie terug schooltijd, terug meer mensen aan het werk enz... Nu nog dit hoe corono wss Geel-zwart voor de tweede keer gaat redden. Zie de amateurreeksen niet meer herstarten zeg nooit nooit maar die kans is vrij nihil,als ze pas in maart of april terug mogen gaan trainen is het game over.KRKN wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 5:35 pmDenk dat dat niet onrealistisch is. 't Is nu al terug feller & feller in stijgende lijn aant gaan en de dubbele klepper Kerst + Oudjaar komt er aan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in m'n omgeving zijn er precies weinig van plan om zich aan de regels te houden (en dat zich ik zonder te veroordelen). Reken daar het gegeven nog eens bij dat het allemaal met wat vertraging loopt, en je zit half januari / eind januari terug met serieuze stijgingen.
Cijfers stijgen opnieuw lichtjes, wat momenteel meer verontrust is de besmettelijker variant van het virus hopelijk begint men niet achter de feiten aan te hollen.... Dat was ook de vrees nl mutatie.
- Justhomuch
Straks de rest van onze inbouwkast zetten, net ff 3000 euro uitgespaard
toch nog een lichtpuntje van men weekend na gisteren.

Wij komen áltijd terug!