Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Lierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
Westerlo mag achter zijn verlies een nulletje meer zetten. In het land der blinden..
Westerlo mag achter zijn verlies een nulletje meer zetten. In het land der blinden..
Als ik dit lees vraag ik me af wie er de rekening betaald. Spekt Vanthillo bij? Of zijn het de Van Lommels? Die Herwig en zijn zoon lijken ook wat naar de achtergrond verdwenen??KRKN wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 9:23 amLierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
Andere kanttekening, ge hebt nauwelijks premies moeten uitbetalen de afgelopen seizoenen. Ge hebt uw personeel een paar maand niet moeten betalen (technische werkloosheid)KRKN wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 9:23 amLierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
Het gecumuleerd verlies gaat na dit seizoen 1 miljoen bedragen. En met die cijfers bestaat de kans dat ge in 1 amateur gaat terechtkomen.
Lekker.
-
Van waar hebt ge dat?KRKN wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 9:23 amLierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
voor westerlo is het dit seizoen of volgend seizoen van moeten promotie of daar gaat de eerste buitenlandse investeerder in deze reeks... Zoals al gepost de buitenlandse investeerders in 1b gaan snel resultaat willen zien voor hun geïnvesteerde geld..KRKN wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 9:23 amLierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
Sta in de frut.KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 11:03 amVan waar hebt ge dat?KRKN wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 9:23 amLierse gaat dit jaar afklokken met ongeveer een half miljoen verlies. Niet geweldig, maar ook geen drama denk ik. Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen (competitie vroeger stopgezet en deze ook quasi zonder publiek).
-
Werd er niet gezegd dat het verlies van ons eerste seizoen eerder uitzonderlijk ging zijn en het jaar daarop positiever ging zijn?
Want mij lijkt dit dus geen verbetering.
Klopt, maar Corona is wel een serieus (geldig) excuus lijkt me. Zal zich ook volgend jaar nog wel vertalen in de cijfers.Thomas1906 wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:03 pmWerd er niet gezegd dat het verlies van ons eerste seizoen eerder uitzonderlijk ging zijn en het jaar daarop positiever ging zijn?
Ik vind die aantallen nog best redelijk, al mag dat geen structureel probleem de komende vijf jaar worden.
Ze hadden met ons budget in de amateurreeksen wel verdeel beter moeten doen. Anderzijds, als ik heel cynisch ben: als we ons met deze cijfers kunnen handhaven in 1B is dat prima zakendoen. Als we bvb nen Allach zouden verkopen op termijn zie je dat verlies al enorm krimpen denk ik.
2...corona gaat heel wss opnieuw de redding worden van lierse kempenzonen...Flor wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:29 pmKlopt, maar Corona is wel een serieus (geldig) excuus lijkt me. Zal zich ook volgend jaar nog wel vertalen in de cijfers.Thomas1906 wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:03 pmWerd er niet gezegd dat het verlies van ons eerste seizoen eerder uitzonderlijk ging zijn en het jaar daarop positiever ging zijn?
Ik vind die aantallen nog best redelijk, al mag dat geen structureel probleem de komende vijf jaar worden.
Ze hadden met ons budget in de amateurreeksen wel verdeel beter moeten doen. Anderzijds, als ik heel cynisch ben: als we ons met deze cijfers kunnen handhaven in 1B is dat prima zakendoen. Als we bvb nen Allach zouden verkopen op termijn zie je dat verlies al enorm krimpen denk ik.
Een seizoen zonder toeschouwers, eters, etc... Dat lijkt me een geldige reden om even meer verlies te maken.Thomas1906 wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:03 pmWerd er niet gezegd dat het verlies van ons eerste seizoen eerder uitzonderlijk ging zijn en het jaar daarop positiever ging zijn?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.