Challenger Pro League
Re: Proximus league
Sportief gaat redding bijna hopeloos worden.
Maar ik ga ervan uit dat er geen dalers/stijgers zijn tussen 1B en 1ste amateur.
Hopelijk trekken ze conclusies uit dit seizoen.
Maar ik ga ervan uit dat er geen dalers/stijgers zijn tussen 1B en 1ste amateur.
Hopelijk trekken ze conclusies uit dit seizoen.
Ik denk dat lk gewoon in deze reeks ook volgend seizoen speelt net als virton dat wordt opgevist...
Nog geen nieuws te rapen...
- Justhomuch
Moeten die beloftenteams daar echt bij komen? Gaan ze écht weeral hun willetje nog eens doordrijven die "G5"?
Ik zie daar echt 0,0 meerwaarde in eerlijk gezegd, en het zijn weeral dezelfde die er bij te winnen hebben.
Ik zie daar echt 0,0 meerwaarde in eerlijk gezegd, en het zijn weeral dezelfde die er bij te winnen hebben.
Wij komen áltijd terug!
Ik hoop dat er dan een serieus soelaas voor de kleinere clubs komt (zoals 1B optrekken naar 16 a 18 ploegen).Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 14, 2020 8:07 pmMoeten die beloftenteams daar echt bij komen? Gaan ze écht weeral hun willetje nog eens doordrijven die "G5"?
Heb het art eens nagelezen de uitleg van de PL op sporza een klein stukje van de amateurreeksen kwam er in voor wat ik onthoud is geen heropstart in februari=blanco seizoen... Volgens mij een van de redenen dat uitstel tot 18 januari... Die vergadering komt een paar dagen nadat de regering zal beslist hebben over eventuele mogelijke versoepelingen... De kans is bijna onbestaande dat men de competitie terug kan opstarten in Feb-maart. Gebeurt dit geen daler in 1b en geen stijgers amateurreeksen. Dan zal gestart worden in het nieuwe seizoen met lk en het opgeviste virton...
Die van voetbal vlaanderen zei echter wel dat er na februari ook nog marge was. Geen eindronde én slechts een heenronde zijn niet zo bijster veel matchen. Maar ik ben het wel met je eens dat het geen sinecure zal worden om zelfs die nog te spelen.ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 14, 2020 11:03 pmHeb het art eens nagelezen de uitleg van de PL op sporza een klein stukje van de amateurreeksen kwam er in voor wat ik onthoud is geen heropstart in februari=blanco seizoen... Volgens mij een van de redenen dat uitstel tot 18 januari... Die vergadering komt een paar dagen nadat de regering zal beslist hebben over eventuele mogelijke versoepelingen... De kans is bijna onbestaande dat men de competitie terug kan opstarten in Feb-maart. Gebeurt dit geen daler in 1b en geen stijgers amateurreeksen. Dan zal gestart worden in het nieuwe seizoen met lk en het opgeviste virton...
12 matchen... Kunnen en mogen ze de trainingen hervatten ergens in februari zou het kunnen lukken maar mogen ze pas ergens in maart beginnen trainen en reken daar nog 3-4 weken bij wordt het een blanco seizoen...zoals het er nu uitziet zullen er op 15 januari geen versoepelingen komen integendeel vrees ik. Het is voor die reeksen te hopen om in februari te mogen trainen en in maart de competitie te herstarten maar hoe groot is die kans als je de huidige cijfers bekijkt wetende dat je nog moet rekenen met een aankomende griepperiode en eventueel koning winter.KRKN wrote: ↑Tue Dec 15, 2020 4:03 pmDie van voetbal vlaanderen zei echter wel dat er na februari ook nog marge was. Geen eindronde én slechts een heenronde zijn niet zo bijster veel matchen. Maar ik ben het wel met je eens dat het geen sinecure zal worden om zelfs die nog te spelen.ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 14, 2020 11:03 pmHeb het art eens nagelezen de uitleg van de PL op sporza een klein stukje van de amateurreeksen kwam er in voor wat ik onthoud is geen heropstart in februari=blanco seizoen... Volgens mij een van de redenen dat uitstel tot 18 januari... Die vergadering komt een paar dagen nadat de regering zal beslist hebben over eventuele mogelijke versoepelingen... De kans is bijna onbestaande dat men de competitie terug kan opstarten in Feb-maart. Gebeurt dit geen daler in 1b en geen stijgers amateurreeksen. Dan zal gestart worden in het nieuwe seizoen met lk en het opgeviste virton...