Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Re: Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Ik snap die switch voor De Smet écht niet. En nee, ik ben niet zo'n grote Brughmans fan als anderen, maar die straalt toch echt wel wat meer uit.
Ik denk niet dat we in 2021 nog met TVI aan het roer staan.
We speelden onze beste match in maanden maar ja...
Die 2de goal staat op conto Janssen, hoe kan je nu zo een duel aangaan?
Maar een sterk Deinze, maar kopen we natuurlijk niks mee
Die 2de goal staat op conto Janssen, hoe kan je nu zo een duel aangaan?
Maar een sterk Deinze, maar kopen we natuurlijk niks mee
Ik snap die wissel ook niet, voor mij is Brughmans de onbetwiste nummer 1, dit is de zoveelste foute keuze van TVI.
Ik hoop vooral dat we in 2021 niet meer verder gaan met TVI, maar eerlijk, het sportieve kan onze voorzitter blijkbaar niet veel schelen.
Bakstenen daarentegen ...
Formerly known as Lisp-boy
Niet gedacht dat ik TJ nog in de basis zou zien staan voor dit Lierse, zeker niet in 1B. Dat reken ik TVI wel aan.
Ik neem aan dat ze hem niet gaan buitenshotten met nog 1 match voor de winterstop, maar ik denk wel dat zijn dagen op 't Lisp hun einde naderen.
-
Ik denk echt niet dat een trainer hier veel aan kan veranderen hoor, de ploeg is gewoon niet goed genoeg zeker achterin niet. Maar ik vrees idd dat ze tvi gaan buitengooien. Dat is dan weeral van 0 beginnen en dat is dan de 8ste? trainerswissel. Dan zijn we echt onze geloofwaardigheid kwijt.
Ik hoop dat TVI mag aanblijven.
Wie gaat anders in plaats komen?
Wie gaat anders in plaats komen?
Die voorzitter wil oeit naar een à gaat echt nie zijn
heb deinze toch al wat wedstrijden zien spelen op tv het was ver veruit hun beste uitmatch tot hiertoe …. kijk wie er op het veld stond en wie op de bank zegt alles over de verhoudingen momenteel tussen beide clubs! Geen schande te verliezen van deze ploeg wel pijnlijk na een 3-1 voorsprong.
Ozzy kerel, bij deze, uw theorie klopt niet hé man. We zijn zelfs 3-1 voorgekomen en verliezen dus nog.
Het is eigenlijk simpel. De ploeg is kwalitatief te zwak, de trainer is te zwak en de voorzitter is te naief en te onrealistisch om dit allemaal correct te kunnen inschatten om hier iets aan te doen. En wat de voorzitter betreft, qua voetbalkennis en inschatting en lompe uitspraken krijg ik een déja vu-gevoel. Dit komt niet goed.
Het is eigenlijk simpel. De ploeg is kwalitatief te zwak, de trainer is te zwak en de voorzitter is te naief en te onrealistisch om dit allemaal correct te kunnen inschatten om hier iets aan te doen. En wat de voorzitter betreft, qua voetbalkennis en inschatting en lompe uitspraken krijg ik een déja vu-gevoel. Dit komt niet goed.
Formerly known as Lisp-boy
2... een andere trainer gaat het echt niet oplossen hoor achteraan schort het ferm dacht de meeste tegengoals geslikt tot hiertoe... TVI buitenzwieren zou het domste zijn wat ze kunnen doen. Zijn cijfers zijn dramatisch ok maar kijk in welke reeks je speelt en met wat voor materiaal bovendien zijn ze weinig beloond geweest naargelang hun prestaties tot hiertoe kijk maar naar uit Lommel uit tegen dit Deinze twee weken geleden tegen Westerlo en vanavond hadden ze minstens een puntje verdiend. Inzet kan je deze jongens niet verwijten.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 10:47 pmIk denk echt niet dat een trainer hier veel aan kan veranderen hoor, de ploeg is gewoon niet goed genoeg zeker achterin niet. Maar ik vrees idd dat ze tvi gaan buitengooien. Dat is dan weeral van 0 beginnen en dat is dan de 8ste? trainerswissel. Dan zijn we echt onze geloofwaardigheid kwijt.