Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Re: Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Denk ik ook wel van brik ! Zit veel meer in. Vind hem nu gelijk hij nu speelt toch maar niks ze ! Ik zit te popelen om de goede brik te zien !KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 10:41 amIdd. We moeten punten pakken. jellert en brik zijn vele malen beter dan jef. Met dat middenveld zouden we eigenlijk gewoon de bal moeten hebben. In el ansri zit veel meer potentieel dan dat hij voorlopig liet zien.
-
Het is nu écht van moeten straks. Ik hoop op een aanvallend ingesteld team. Deinze is te pakken, en van mij mogen ze meteen van landschoot en vermeiren droppen.
Oef, nee, geen Simon aub.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 3:47 pmHet is nu écht van moeten straks. Ik hoop op een aanvallend ingesteld team. Deinze is te pakken, en van mij mogen ze meteen van landschoot en vermeiren droppen.
Ik zie liever zoiets als dit dan:
------------ Placca -----------
Terry--------Gillis------Samyn
---El Ansri ------ Jellert-----
Timo --- Scott---Smolders-Troonbeeckx
-----------Brughmans--------------
Ik kies ook voor deze opstelling. Lijkt me het best mogelijke.KRKN wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 4:01 pmOef, nee, geen Simon aub.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 3:47 pmHet is nu écht van moeten straks. Ik hoop op een aanvallend ingesteld team. Deinze is te pakken, en van mij mogen ze meteen van landschoot en vermeiren droppen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
TVI lijkt het niet met ons eens te zijn..Berrem wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 4:08 pmIk kies ook voor deze opstelling. Lijkt me het best mogelijke.KRKN wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 4:01 pmOef, nee, geen Simon aub.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 3:47 pmHet is nu écht van moeten straks. Ik hoop op een aanvallend ingesteld team. Deinze is te pakken, en van mij mogen ze meteen van landschoot en vermeiren droppen.
Pff als ge die opstelling van Deinze bekijkt.. Zit toch heel wat kwaliteit in. De moed zakt me toch wat in de schoenen. Hopelijk hebben de gasten er meer hoop op.
Tijd voor nog eens een paar potten te maken...
De Smet weer in doel en Janssen ipv El Ansri, dit begint toch echt lachwekkend te worden.
Eigenlijk is het een schande dat we deze wedstrijd zelfs nog beginnen met TVI als trainer, die moest al weken buiten liggen.
Eigenlijk is het een schande dat we deze wedstrijd zelfs nog beginnen met TVI als trainer, die moest al weken buiten liggen.
Formerly known as Lisp-boy
TJ als kapitein nog ook. Nu: ik hoop echt dat ze ons allemaal de mond snoeren, maar vrees ervoor.
Dit is echt lachwekkend...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.