Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Het stadion is idd door duchatelet gebouwd.. Toen was het nog vollebak daar en dat is gwn een prachtig stadion dat heel wat inkomsten genereerd.
-
De hel van Stayen is volledig weg en dat komt niet terug. Dat stadion lijkt mooi maar is heel artificieel.
Langs buiten zie je zelfs niet dat het een stadion is. De meeste inkomsten halen ze daar ook uit die winkels, niet voetbal.
Dus als ze van plan zijn om bv parking onder het stadion te leggen,mag men er meer dan 1 keer over nadenken.
Langs buiten zie je zelfs niet dat het een stadion is. De meeste inkomsten halen ze daar ook uit die winkels, niet voetbal.
Dus als ze van plan zijn om bv parking onder het stadion te leggen,mag men er meer dan 1 keer over nadenken.
-
Daar komt echt geen volk zien, zelfs niet als ze goed spelen of speelden.
Dat lees ik toch ook ja vroeger trok dat echt veel publiek en was het er lastig spelen. Nu met het nieuw stadion en het kunstgras is de hel verdwenen.
Dat is altijd het beeld dat ik ook had. Het is pas misgegaan sinds een jaar of 5 als ik me niet vergis. Ondanks sportief succes komt daar nog bitter weinig volk op af.
Ik zou eigenlijk niet vies zijn van een moderner stadion, al droom ik op dat gebied. Kleiner, maar 'rond' zou leuk zijn. Als het economisch leefbaarder wordt voor iedereen om zo'n stadion te onderhouden is dat ook in de beste interesse van de supporters lijkt me.
- Justhomuch
Dat er plannen zijn met het stadion is toch al wel langer geweten? Schijnt dat LVT de deur van het stadhuis ook “platloopt”. Dat ze de buurt er bij zouden betrekken kan ik enkel maar toejuichten, die buurt is aan het groeien (nieuwbouw aan de kreeftstraat enz) maar daar is voor de rest wel weinig te zien imo (buiten de sjot dan he)
Wij komen áltijd terug!
Dat valt me ook wel op. Vrij dooie boel daar voor de rest. Kan wel een goeie impuls gebruiken.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 11:40 amDat er plannen zijn met het stadion is toch al wel langer geweten? Schijnt dat LVT de deur van het stadhuis ook “platloopt”. Dat ze de buurt er bij zouden betrekken kan ik enkel maar toejuichten, die buurt is aan het groeien (nieuwbouw aan de kreeftstraat enz) maar daar is voor de rest wel weinig te zien imo (buiten de sjot dan he)
Het stadion en al wat er rond staat genereert heeft wat inkomsten, maar dan wel voor Duchatelet.
STVV heeft daar niks aan, is zelf een molensteen aan hun nek.
(huur)
Ik denk dat het voor een club altijd beter is:
Het stadion in eigen beheer te hebben, volledige controle bevoegdheid,
Ofwel het stadion huurt van de gemeente/stad.
Huren van een privé persoon/ vennootschap lijkt mij altijd minder. De andere partij wilt ook winst maken.
Huren van een privé persoon/ vennootschap lijkt mij altijd minder. De andere partij wilt ook winst maken.
-
LVT laat de club betalen aan zijn vennootschap voor de huur van het stadion dacht ik.Cold wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 2:35 pmIk denk dat het voor een club altijd beter is: