Lierse K - Club NXT [20-11-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]

Post by ozzy105 » Sat Nov 21, 2020 1:01 am

Vergaaneglorie wrote:
Sat Nov 21, 2020 12:35 am
Ozzy, LL gaat nooit iets deftig worden dat profvoetbal kan ambieren in 1B of meer.
LL is en blijft lyra en gaat nooit zo groot worden.
Wie gaat er voor supp. van hier denk je?
met hun 500 man die ze nu hebben gaan er op termijn nog afvallen als de reeks wat zwaarder worden en ze ergens midden moot of achteraan bengelen.
als lk weg zou vallen blijven ze als enige voetbalclub nog over in Lier en gaat het hen op lange termijn geen windeieren leggen ben ik rotsvan overtuigd Vergaaneglorie... 500 man kan dan plots 5000 man worden wanneer succes zou volgen... De mensen nu vandaag op het lisp zullen wss alhoewel zeg nooit nooit overlopen maar toekomstige generaties gaan maar 1 optie hebben nl de enige club uit Lier nl ll.. Momenteel zijn ze bij ll niet slecht bezig de kans is niet ondenkbaar dat zij binnen een paar jaar in de hoogste amateurreeks zitten wanneer dan lvt en co mislukt zouden zijn in hun missie....

Paul Anka

Post by Paul Anka » Sat Nov 21, 2020 8:15 am

Vergaaneglorie wrote:
Ozzy, LL gaat nooit iets deftig worden dat profvoetbal kan ambieren in 1B of meer.
met hun 500 man die ze nu hebben gaan er op termijn nog afvallen als de reeks wat zwaarder worden en ze ergens midden moot of achteraan bengelen.
Denk jij nu echt dat er op Lisp 3000 man gaat blijven komen ? We waren blij na het vertrek van die Egyptische fantast, maar deze toestand is nog veel erger hoor! Zes of zeven trainers "versleten" op een kleine 3 jaar. Schijnbaar beseft dit "bestuur" niet dat zij financieel niet kunnen opboksen tegen al die andere 1B-teams. Je zit daar, voor de zoveelste keer, met een spelerskern waarvan de overgrote meerderheid een profstatuut onwaardig is. Eens te meer weggegooid geld in een bodemloze put...

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Nov 21, 2020 8:25 am

Dat ze den ayyoub maar kapitein maken als hem terug is, aan santermans zijne uitleg heeft het nooit gelegen, clown.

David

Post by David » Sat Nov 21, 2020 8:51 am

Zeit nu toch kalm mannekes, we moeten vooral in eigen boezem kijken.
We hebben te weinig centen om mee te draaien. Misschien dat de geplande competitie hervorming ons nog kan helpen.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Nov 21, 2020 9:02 am

Paul Anka wrote:
Sat Nov 21, 2020 8:15 am
Vergaaneglorie wrote:
Denk jij nu echt dat er op Lisp 3000 man gaat blijven komen ? We waren blij na het vertrek van die Egyptische fantast, maar deze toestand is nog veel erger hoor! Zes of zeven trainers "versleten" op een kleine 3 jaar. Schijnbaar beseft dit "bestuur" niet dat zij financieel niet kunnen opboksen tegen al die andere 1B-teams. Je zit daar, voor de zoveelste keer, met een spelerskern waarvan de overgrote meerderheid een profstatuut onwaardig is. Eens te meer weggegooid geld in een bodemloze put...
Zeg ik toch niet, waar haal jij dat van die 3000 man?? Ik zeg dat de supp. Van LK niet naar de Liera gaan gaan!

Flor

Post by Flor » Sat Nov 21, 2020 9:28 am

Santermans mag in dan interview zelf ook wat op zich nemen vind ik.

Goed, het bestuur mag inderdaad wel eens gaan nadenken. Niet dat er nu veel kan gebeuren. Ja, je kan TVI buitenzweren maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Lijkt me ook niks te gaan oplossen. Het enige wat ik zie helpen is een goeie, ervaren CV halen en een klootzakje op 't middenveld. We waren heel soft gisteren vond ik.

Geen Scott volgende week. Dat gaat ook pijn doen.

G.C.

Post by G.C. » Sat Nov 21, 2020 9:53 am

Idd, Santermans moet zelf ook in spiegel kijken.
We missen echt een ervaren patron in het middenveld. En onze 2 meest bruikbare spelers (Allach en Van Landschoot) zijn gekwetst.

Maar we moeten eerlijk zijn, de meeste spelers komen echt te kort voor dit niveau. Je kan idd proberen met spelers die nog moeten groeien en hogerop er uit vielen, maar die moeten dan omringd worden met ervaren spelers op niveau. En dat lukt niet met een Santermans, Smolders, Vanderveken...
Een Bitsindou levert wel altijd bal in (meer kan hij ook niet) maar dan moet ons centraal duo gaan voetballen en de passes geven. Veel mooie driehoekjes wel, de basis van het spel, maar enkel maar op eigen helft.

Maar om nu Vanimschoot te ontslaan? Nee, wat kan die er aan doen dat ze veel te weinig kwaliteit hebben?

Edsnirp

Post by Edsnirp » Sat Nov 21, 2020 10:00 am

Hoe maak je iemand duidelijk dat het je helemaal niet interesseert.
Bekijk vooral de tweede goal en je weet het.

Flor

Post by Flor » Sat Nov 21, 2020 10:05 am

Edsnirp wrote:
Sat Nov 21, 2020 10:00 am
Hoe maak je iemand duidelijk dat het je helemaal niet interesseert.
Bekijk vooral de tweede goal en je weet het.
Dat was echt huilen.

Op naar Westerlo. Het wordt een lang seizoen.

Lierenaar

Post by Lierenaar » Sat Nov 21, 2020 10:30 am

Vergaaneglorie wrote:
Sat Nov 21, 2020 9:02 am
Paul Anka wrote:
Sat Nov 21, 2020 8:15 am
Vergaaneglorie wrote:
Zeg ik toch niet, waar haal jij dat van die 3000 man?? Ik zeg dat de supp. Van LK niet naar de Liera gaan gaan!
Ik vrees dat er daar voor in 2018 een historische kans gemist is. Moest de piste oosterzonen van Roel Reymen er nooit gekomen zijn en Lyra Lierse had op het Lisp kunnen spelen... dan gingen we gewoon allemaal nog naar dezelfde ploeg zien denk ik. En hadden we meer supporters, sponsors, enz dan nu bij Lierse Kempenzonen het geval is. Nu ligt dat natuurlijk moeilijker.

Misschien hadden we dan ook geen profvoetbal meer gezien maar laat ons eerlijk zijn, dat zien we nu ook niet.

Post Reply