Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
-
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Waarom ga je zulke spelers dan toch halen? Kapitaal vernietiging noem ik zoiets.Eric wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 6:05 pmZelf geen super uitgesproken mening over, maar wat ik van El Kababri hoor is toch niet geweldig..Lisp-boy wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 2:43 pmEn ik zou heel graag Hotman El Kababri eens aan het werk zien in de plaats van Van Genechten op de rechtsachter.
Dat moet toch op verdedigend en vooral opbouwend vlak altijd een verbetering zijn ?
El Kababri en El Ansri dat zijn voetballers, zo'n mannen hebben we nodig.
Tsjah, als je dat van iedereen kan voorspellen is het makkelijk hé. De adelbrieven van El Kababri ogen nochtans niet slecht. Als je met Anderlecht in 1A hebt meegespeeld op die leeftijd zou je verwachten dat die wel iets kan.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 6:17 pmWaarom ga je zulke spelers dan toch halen? Kapitaal vernietiging noem ik zoiets.Eric wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 6:05 pmZelf geen super uitgesproken mening over, maar wat ik van El Kababri hoor is toch niet geweldig..Lisp-boy wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 2:43 pmEn ik zou heel graag Hotman El Kababri eens aan het werk zien in de plaats van Van Genechten op de rechtsachter.
Dat moet toch op verdedigend en vooral opbouwend vlak altijd een verbetering zijn ?
El Kababri en El Ansri dat zijn voetballers, zo'n mannen hebben we nodig.
Vrijdag zoiets proberen?
------------ ----------Placca------------------
Straetman-----------Gillis-----Troonbeeckx
-----------------El Ansri ---- Scott -------------
Timo --Santermans -- Smolders -Van Genechten
--------------------Brughmans-------------------------
ziet er al niet slecht en why not Emile ipv straetman laten starten...Flor wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 12:54 pmVrijdag zoiets proberen?
In plaats van Troonbeeckx dan, die was geen stamp waard tegen RWDM, voor hem is dit duidelijk een niveau te hoog.ozzy105 wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 3:12 pmziet er al niet slecht en why not Emile ipv straetman laten starten...Flor wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 12:54 pmVrijdag zoiets proberen?
Formerly known as Lisp-boy
Kan inderdaad zeker, maar Samyn toch ook erg wisselvallig. Heb het idee dat zowel Straetman als Troonbeeckx verdedigend wat meer kunnen.ozzy105 wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 3:12 pmziet er al niet slecht en why not Emile ipv straetman laten starten...Flor wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 12:54 pmVrijdag zoiets proberen?
Hoplijk petrof op bank
MATCHDAY!
Toch wel lichte stress voor deze. Komaan gasten, hopelijk lukt het ook zonder Allach.
Ik gok 1-0 met een goal van de Scott. Een buffelstoot op de corner.
Toch wel lichte stress voor deze. Komaan gasten, hopelijk lukt het ook zonder Allach.
Ik gok 1-0 met een goal van de Scott. Een buffelstoot op de corner.
Iemand dat interview uit gva?