Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Re: Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Maus eens laten starten? Had het idee dat het met hem toch ietsje vlotter liep afgelopen weekend. Op die manier beloon je hel voor z’n invalbeurt.
Da Silva vervolgens richting bank laten verkassen.
Da Silva vervolgens richting bank laten verkassen.
Over infrastructuur gesproken: er zit een loopbaan tussen het veld en de tribunes precies
Toch al weer een dikke 300 tickets de deur uit via de SC's. Kan dus wel terug 500 man op verplaatsing worden. Niet slecht
ik ben benieuwd waar ze die allemaal gaan zetten als het in het kleine stadion van Heist te doen is. Hopelijk krijgen onze supporters een dak boven hun hoofd want ze kondigen serieus rotweer aan. Ik ga deze verplaatsing aan mij laten voorbij gaan denk ik.
Ondertussen liggen ze weer aan mijn mouw te trekken om zaterdag in Berlaar nog eens te gaan kijken. Als het wat droog blijft kan het zijn dat ik daar mijn wekelijkse portie voetbal in geel en zwart ga halen. De week erna uiteraard terug paraat op het Lisp voor de match tegen Aalst natuurlijk. Toch een wedstrijd waar ik al even naar uitkijk.
Ondertussen liggen ze weer aan mijn mouw te trekken om zaterdag in Berlaar nog eens te gaan kijken. Als het wat droog blijft kan het zijn dat ik daar mijn wekelijkse portie voetbal in geel en zwart ga halen. De week erna uiteraard terug paraat op het Lisp voor de match tegen Aalst natuurlijk. Toch een wedstrijd waar ik al even naar uitkijk.
Veel plezier ginds, mocht ge naar daar gaan!Lierenaar wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 11:49 pmik ben benieuwd waar ze die allemaal gaan zetten als het in het kleine stadion van Heist te doen is. Hopelijk krijgen onze supporters een dak boven hun hoofd want ze kondigen serieus rotweer aan. Ik ga deze verplaatsing aan mij laten voorbij gaan denk ik.
Ik zie dat er toch ook zitplaatsen zijn, dus hoop dat ze ons toch op een tribune gaan zetten.
Ik baal dat ik Aalst sowieso ga moeten missen. Toch 1 van de leukere tegenstanders in de reeks.
Ook ik trek nog eens richting Balder.
Knokke is me iets te ver.
Succes alleszins voor diegenen die de verplaatsing maken!
Knokke is me iets te ver.
Succes alleszins voor diegenen die de verplaatsing maken!
Dat horen we hier liever !
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
We gaan onze klep ginds eens opentrekken. Heb er wel zin in! Het gaat aan lange treintocht worden Ik snak naar een goeie 6/6. Dan starten we met een 7 op 9 aan 2019 en kunnen we onszelf niet al teveel verwijten. Ik vrees wel opnieuw dat het met dergelijke weersomstandigheden het veld er niet al te best bij gaat liggen. Het gaat pompen worden. Hopelijk eens niet achtervolgen (maar dat zeg ik al vaker en ze luisteren begot niet )
Idd Hopelijk terug een 'thuismatch' voor ons daar. Ze gaan aan de kust niet weten wat er hun overkomt.
Hopelijk recupereren we Vermeiren terug en kunnen we met zowel Simon als Marvin voor gevaar zorgen - ook in de lucht. Het gaat niet de match van de mooie combinaties worden denk ik.