RWDM - Lierse K [14-11-2020]
Re: RWDM - Lierse K [14-11-2020]
Als we dit seizoen in evenwicht zitten, is dat het teken dat ze zwaar wouden besparen dit jaar. Niemand heeft op Corona begroot, lijkt me.Flor wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:27 pmIk denk dat er geen een ploeg hun budget in evenwicht is met de huidige situatie.Cold wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 3:50 pmDat ze moeten vechten tegen degradatie lijkt me logisch.
De meeste spelers zijn dan ook aangenomen met het oog op 1ste amateur.
Op zich valt er dus wel mee te leven. Naar mijn gevoel hebben ze zelfs al meer punten gepakt dan ik in eerste instantie had verwacht.
Wat mij belangrijker lijkt:
Is het budget in evenwicht? Indien niet, en is dit structureel, dan lijkt mij een profbestaan voor LK haast onmogelijk met deze structuur.
KRKN wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:38 pmZou hier nog aan willen toevoegen: met wat moet je concurreren dan? Union en Lommel lukken nooit. Seraing hangt aan een infuus van Metz dus dat vind ik ook een heel scheve vergelijking. Deinze zit bloedrood. Enige die ik nog een beetje redelijkheid aan de dag zie leggen is RWDM.2...Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:32 pmHij gooit het geld niet door ramen en deuren, op langere termijn dus een gezonde club, zoiets zou net toegejuicht moeten worden.
Je kan LVT toch niet aanrekenen op zijn centen te willen letten? Vreemd hoe mensen hier de geschiedenis zo snel vergeten. Enige manier waarop ik vind dat we systematisch meer mogen uitgeven is als je écht een serieuze kans hebt op promotie, en dat is met deze concurrenten uitgesloten. Het doel is ons redden: niet meer, niet minder. En daarbij onze broek niet te hard te scheuren zodat we liefst de komende jaren nog blijven bestaan. Het competitieformat lijkt niet eens vast te liggen. Niet zo doemdenken mensen.
P.S. Niet dat ik het zo rooskleurig inzie hé. Ik vind ook dat er nog wat versterking nodig is, anders is de kans op degradatie groot. Maar meer dan 1 a 2 goede, gerichte transfers met de winter ga je niet moeten verwachten. En eerlijk: als we er door een competitiehervorming sowieso inblijven heb ik liever dat ze dat geld voor volgend jaar opzij zetten als er terug volk in de stadions zit.
Als als als ....KRKN wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:38 pmJe kan LVT toch niet aanrekenen op zijn centen te willen letten? Vreemd hoe mensen hier de geschiedenis zo snel vergeten. Enige manier waarop ik vind dat we systematisch meer mogen uitgeven is als je écht een serieuze kans hebt op promotie, en dat is met deze concurrenten uitgesloten. Het doel is ons redden: niet meer, niet minder. En daarbij onze broek niet te hard te scheuren zodat we liefst de komende jaren nog blijven bestaan. Het competitieformat lijkt niet eens vast te liggen. Niet zo doemdenken mensen.
P.S. Niet dat ik het zo rooskleurig inzie hé. Ik vind ook dat er nog wat versterking nodig is, anders is de kans op degradatie groot. Maar meer dan 1 a 2 goede, gerichte transfers met de winter ga je niet moeten verwachten. En eerlijk: als we er door een competitiehervorming sowieso inblijven heb ik liever dat ze dat geld voor volgend jaar opzij zetten als er terug volk in de stadions zit.
Als we daar op moeten hopen, op een competitiehervorming om ons sportief te redden dan is het wel heel triestig gesteld.
En die geschiedenis, hoeveel jaren gaan we dat nog moeten horen ? Wie niet wil investeren geraakt nergens, zo simpel zijn de zaken.
Er zijn veel investeringen gedaan in bakstenen en grond, veel te weinig in spelersmateriaal en dat zie je nu eenmaal aan de sportieve resultaten en aan het armzalige spel. En wat ben je er mee als je het geld opzij zet voor volgend seizoen, wanneer de kans enorm groot is dat je zonder sportieve versterking volgend seizoen opnieuw in eerste amateur zit aan te modderen ? Dan wil ik het wel eens zien hoeveel volk er dan nog in het stadion gaat zitten. Of ga je nu plots echt alle hoop vestigen op die hervorming met deze wispelturige voetbalbond ? Neen toch ? Geen sportieve versterking is degraderen dit seizoen, simpel. Ze hebben de kans, met een grote strik errond, gekregen om profvoetbal te spelen en ze doen er, sportief gezien, helemaal niks mee. We zullen eens zien als we volgend seizoen terug in eerste amateur zitten hoe lang we er zullen over doen om deze kans ooit opnieuw te krijgen, deze keer dan op een sportieve manier. Doodzonde is het, LVT heeft een hele grote mond gehad in het begin van het seizoen, wel dat hij het waarmaakt.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Investeren in die bakstenen etc is een lange termijnvisie, investeren in veel te dure spelers is korte termijn en we weten allemaal hoe dat is geëindigd, of die beruchte 8ste mei al vergeten?Lisp-boy wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 10:07 pmAls als als ....KRKN wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:38 pmJe kan LVT toch niet aanrekenen op zijn centen te willen letten? Vreemd hoe mensen hier de geschiedenis zo snel vergeten. Enige manier waarop ik vind dat we systematisch meer mogen uitgeven is als je écht een serieuze kans hebt op promotie, en dat is met deze concurrenten uitgesloten. Het doel is ons redden: niet meer, niet minder. En daarbij onze broek niet te hard te scheuren zodat we liefst de komende jaren nog blijven bestaan. Het competitieformat lijkt niet eens vast te liggen. Niet zo doemdenken mensen.
Als we daar op moeten hopen, op een competitiehervorming om ons sportief te redden dan is het wel heel triestig gesteld.
En die geschiedenis, hoeveel jaren gaan we dat nog moeten horen ? Wie niet wil investeren geraakt nergens, zo simpel zijn de zaken.
Er zijn veel investeringen gedaan in bakstenen en grond, veel te weinig in spelersmateriaal en dat zie je nu eenmaal aan de sportieve resultaten en aan het armzalige spel. En wat ben je er mee als je het geld opzij zet voor volgend seizoen, wanneer de kans enorm groot is dat je zonder sportieve versterking volgend seizoen opnieuw in eerste amateur zit aan te modderen ? Dan wil ik het wel eens zien hoeveel volk er dan nog in het stadion gaat zitten. Of ga je nu plots echt alle hoop vestigen op die hervorming met deze wispelturige voetbalbond ? Neen toch ? Geen sportieve versterking is degraderen dit seizoen, simpel. Ze hebben de kans, met een grote strik errond, gekregen om profvoetbal te spelen en ze doen er, sportief gezien, helemaal niks mee. We zullen eens zien als we volgend seizoen terug in eerste amateur zitten hoe lang we er zullen over doen om deze kans ooit opnieuw te krijgen, deze keer dan op een sportieve manier. Doodzonde is het, LVT heeft een hele grote mond gehad in het begin van het seizoen, wel dat hij het waarmaakt.
Spelers komen en gaan dus een investering kun je dat zelfs niet meer noemen
1b gaat sowieso aangepast worden en 9/10 hebben we weer al geluk, waarom dan proberen opboksen tegen buitenlands geld? Ik zal altijd een gezond beleid verkiezen boven profvoetbal, dat zal de voetbalromanticus in mij zijn.
Dat LVT beter zijn woorden had gewikt en gewogen daar ben ik volmondig mee eens.
Wij komen áltijd terug!
-
KLSK190630
Het probleem is dat er wrs 2a3 beloftenteams bijkomen en er dan gwn 1 zakker en 1 stijger is.
-
Vergaaneglorie
Dit is pure competitie vervalsing dan!KLSK190630 wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 7:47 amHet probleem is dat er wrs 2a3 beloftenteams bijkomen en er dan gwn 1 zakker en 1 stijger is.
-
KLSK190630
Zo zal het zijn. Grote 5 beslissen alles.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 9:05 amDit is pure competitie vervalsing dan!KLSK190630 wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 7:47 amHet probleem is dat er wrs 2a3 beloftenteams bijkomen en er dan gwn 1 zakker en 1 stijger is.
Dat zeg ik toch niet? Ik geef grif toe dat er versterking nodig is. Ik vind het alleen zinloos om aan een opbod te gaan doen tegen ploegen als Union en Lommel, want dat verlies je toch en je club gaat er aan kapot.Lisp-boy wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 10:07 pmAls als als ....KRKN wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:38 pmJe kan LVT toch niet aanrekenen op zijn centen te willen letten? Vreemd hoe mensen hier de geschiedenis zo snel vergeten. Enige manier waarop ik vind dat we systematisch meer mogen uitgeven is als je écht een serieuze kans hebt op promotie, en dat is met deze concurrenten uitgesloten. Het doel is ons redden: niet meer, niet minder. En daarbij onze broek niet te hard te scheuren zodat we liefst de komende jaren nog blijven bestaan. Het competitieformat lijkt niet eens vast te liggen. Niet zo doemdenken mensen.
- Justhomuch
Als ze dat laatste gaan doen kunnen ze binnenkort terug de last post spelen op het LispKRKN wrote: ↑Tue Nov 17, 2020 11:23 amDat zeg ik toch niet? Ik geef grif toe dat er versterking nodig is. Ik vind het alleen zinloos om aan een opbod te gaan doen tegen ploegen als Union en Lommel, want dat verlies je toch en je club gaat er aan kapot.Lisp-boy wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 10:07 pmAls als als ....KRKN wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 7:38 pmJe kan LVT toch niet aanrekenen op zijn centen te willen letten? Vreemd hoe mensen hier de geschiedenis zo snel vergeten. Enige manier waarop ik vind dat we systematisch meer mogen uitgeven is als je écht een serieuze kans hebt op promotie, en dat is met deze concurrenten uitgesloten. Het doel is ons redden: niet meer, niet minder. En daarbij onze broek niet te hard te scheuren zodat we liefst de komende jaren nog blijven bestaan. Het competitieformat lijkt niet eens vast te liggen. Niet zo doemdenken mensen.
Wij komen áltijd terug!
Neen, ik ben die beruchte 8ste mei niet vergeten. Hoe kan je dat ook vergeten, je wordt er hier om de haverklap aan herinnerd.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 10:55 pmInvesteren in die bakstenen etc is een lange termijnvisie, investeren in veel te dure spelers is korte termijn en we weten allemaal hoe dat is geëindigd, of die beruchte 8ste mei al vergeten?
Spelers komen en gaan dus een investering kun je dat zelfs niet meer noemen
1b gaat sowieso aangepast worden en 9/10 hebben we weer al geluk, waarom dan proberen opboksen tegen buitenlands geld? Ik zal altijd een gezond beleid verkiezen boven profvoetbal, dat zal de voetbalromanticus in mij zijn.
Dat LVT beter zijn woorden had gewikt en gewogen daar ben ik volmondig mee eens.
Als ik uw standpunt hier lees dan verwoord dat exact waar ik me zo aan erger. Dat "we mogen al blij zijn dat we nog bestaan en dat we nog voetbal zien" gedoe. Echt, dat is het dan ? Op deze manier gaan we zonder pardon terug naar eerste amateur en zullen we daar nog vele jaren vast zitten. Het geld hoeft niet langs deuren en vensters naar buiten worden gesmeten zoals in het verleden, maar er mag toch wel IETS gebeuren ? Nu hebben we een cadeau met een grote strik errond gekregen en ze doen er helemaal niets mee, noppes. Elke week hetzelfde verhaaltje van onze eveneens bange trainer hoe cruciaal en levensbelangrijk de wedstrijd wel is maar dat er te weinig kwaliteit is. Elke week achter een ongrijpbare bal hollen en hopen op die ene counter waar ze misschien wel eens uit zouden kunnen scoren. En op het einde van de rit gaan we terug naar eerste amateur, terug naar af, twee stappen achteruit in plaats van een stap vooruit. Want we waren toch zo bang meneer, ahja, herinner je de beruchte 8ste mei, weet je nog ? Maar we zijn wel gezond en we spelen met allemaal Belgen, tof he. En nu ga ik met mijn hamburger nog wat tegen de betonnen plaat leunen om verder te kijken naar de wedstrijd tegen Winkel Sport ...
Formerly known as Lisp-boy