RWDM - Lierse K [14-11-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Nirvana
Re: RWDM - Lierse K [14-11-2020]

Post by Nirvana » Sat Nov 14, 2020 8:34 pm

Met een man meer wordt er verwacht dat je zelf het spel in handen neemt. En dat kunnen we totaal niet.

Volgende week ook maar het balbezit aan Brugge laten of toch maar wat meer voetballers op de plein zetten?

Eric

Post by Eric » Sat Nov 14, 2020 8:58 pm

3970 wrote:
Sat Nov 14, 2020 7:33 pm
zeuneke wrote:
Sat Nov 14, 2020 6:57 pm
Misschien zijn er wel die zich op training niet helemaal geven. Zet je die dan bij de 11?
Klopt. Weten wij veel hoe zo'n groep zich verhoudt.
Makkelijk zat om wat spelers op of af het veld te roepen.
Verleden week was alles nog koek en ei trouwens.
Scorebordsupporters, dat zijn we.

Ge kunt van ezels geen koerspaarden maken. Ook Tom niet.
Dit. Vandaag incasseren en volgende week er keihard tegenaan.

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 14, 2020 9:04 pm

Op trainer steken vind ik makkelijk totaal oneens . Samyn starten al gebeurd en ook niet top. Vandaag ingevallen vond hem geen meerwaarde. Placca ja ook nog niet gestart dus best wel eens overwegen ja. Ik blijf het zeggen deze kern kan alleen winnen dat ze allemaal vechten als leeuwen. Maar dat gaat men niet elke week zien er zijn er altijd die door de mand gaan en dan vervalt alles. We gaan nog wel winnen maar op einde rit gaan we niet genoeg punten hebben. We hebben de centen niet voor 1b simpel.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Nov 14, 2020 10:23 pm

Carlke wrote:
Sat Nov 14, 2020 9:04 pm
Op trainer steken vind ik makkelijk totaal oneens . Samyn starten al gebeurd en ook niet top. Vandaag ingevallen vond hem geen meerwaarde. Placca ja ook nog niet gestart dus best wel eens overwegen ja. Ik blijf het zeggen deze kern kan alleen winnen dat ze allemaal vechten als leeuwen. Maar dat gaat men niet elke week zien er zijn er altijd die door de mand gaan en dan vervalt alles. We gaan nog wel winnen maar op einde rit gaan we niet genoeg punten hebben. We hebben de centen niet voor 1b simpel.
de kansen zijn er buiten thuis union is lk nog nooit naar huis gespeelt en niet zelden krijgt Geel-zwart de eerste 2-3 dotten van kansen net als vandaag... Krijgt vandaag Placca en of samyn die mogelijkheden stond het na 20-25 minuten minstens 0-1 Geel-zwart was veruit de beste en gevaarlijkste ploeg... Lk heeft in de meeste uitwedstrijden te weinig gekregen kijk maar naar uit Lommel, Deinze en vanavond zat er ook een driepunter in maar de efficiëntie blijft ondermaats vooral dankzij een ontgoochelende petrov daar ligt een zeer belangrijk pijnpunt. Ik hoop dat er de volgende wedstrijden gestart wordt met Placca-samyn en of straetman !

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Nov 14, 2020 10:29 pm

Het alleen op de trainer steken vind ik wat te makkelijk. Oke ik ben het ook oneens met petrov ipv placca maar als gilis die bal binnentrapt na petrov zijn actie beslissen we daar wrs al de match. Allach is volgens mij gewoon onze beste speler en die kunnen we niet missen, ookal zat hij niet helemaal in de wedstrijd. Als we een CV kunnen halen met de winter zie ik het wel goedkomen. Sommigen spreken op FB al over TVI zijn ontslag maar als dat gebeurt, verdienen we niet beter dan 1 ama. Die man is de beste coach die hier de laatste 5 jaar heeft rondgelopen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Nov 14, 2020 10:39 pm

KLSK190630 wrote:
Sat Nov 14, 2020 10:29 pm
Het alleen op de trainer steken vind ik wat te makkelijk. Oke ik ben het ook oneens met petrov ipv placca maar als gilis die bal binnentrapt na petrov zijn actie beslissen we daar wrs al de match. Allach is volgens mij gewoon onze beste speler en die kunnen we niet missen, ookal zat hij niet helemaal in de wedstrijd. Als we een CV kunnen halen met de winter zie ik het wel goedkomen. Sommigen spreken op FB al over TVI zijn ontslag maar als dat gebeurt, verdienen we niet beter dan 1 ama. Die man is de beste coach die hier de laatste 5 jaar heeft rondgelopen.
een betere als tvi ga je niet vinden met een beperkt budget maar deze nederlaag kan je hem toch aanwrijven zal het ook wel beseffen maar ok is nog een jonge trainer en fouten horen nu erbij... Toch hoop ik dat hij heeft ingezien dat men het niet gaat redden of met veel mazzel wanneer je start met een spits die blijft falen en zich dood loopt... Voor Placca is deze situatie ook niet goed die wil spelen, scoren, zich belangrijk voelen voor de club... Petrov heeft zijn kansen gehad dus... Troonbeeckx was ook niet om aan te zien ook te laat vervangen en waar zit straetman?

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 14, 2020 11:10 pm

ozzy105 wrote:
Sat Nov 14, 2020 10:39 pm
KLSK190630 wrote:
een betere als tvi ga je niet vinden met een beperkt budget maar deze nederlaag kan je hem toch aanwrijven zal het ook wel beseffen maar ok is nog een jonge trainer en fouten horen nu erbij... Toch hoop ik dat hij heeft ingezien dat men het niet gaat redden of met veel mazzel wanneer je start met een spits die blijft falen en zich dood loopt... Voor Placca is deze situatie ook niet goed die wil spelen, scoren, zich belangrijk voelen voor de club... Petrov heeft zijn kansen gehad dus... Troonbeeckx was ook niet om aan te zien ook te laat vervangen en waar zit straetman?
Sorry Ozzy vandaag ben ik het helemaal niet eens. Vorige week hebben we gestunt dus zelfde 11 starters terecht voor mij. Vergeet niet Petrov en co hebben hard gewerkt, zodat placca en samijn het konden afmaken. Dus begrijp Tom. Ik vind persoonlijk Petrov ook niet goed das mijn mening over hem. Dacht samijn ook al eens gestart heeft zelfs al 2 keer en ook geen succes was.in midden en vooraan is het probleem minder. Achteraan hebben we dikke problemen wekelijks vermijdbare tegendoelpunten. Vandaag ook weer Smolders en santermans, die Rocha zet die 2 gewoon te kakken!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Nov 14, 2020 11:16 pm

Toch had je weer een ander verhaal gekregen wanneer 1 van de 3 kansen benut zouden zijn geweest de efficiëntie ligt veel te laag. Achteraan kom je in problemen wanneer je achter komt en je risico's moet pakken dat is ook een realiteit.

KRKN

Post by KRKN » Sun Nov 15, 2020 8:33 am

Carlke wrote:
Sat Nov 14, 2020 11:10 pm
ozzy105 wrote:
Sat Nov 14, 2020 10:39 pm
KLSK190630 wrote:
Sorry Ozzy vandaag ben ik het helemaal niet eens. Vorige week hebben we gestunt dus zelfde 11 starters terecht voor mij. Vergeet niet Petrov en co hebben hard gewerkt, zodat placca en samijn het konden afmaken. Dus begrijp Tom. Ik vind persoonlijk Petrov ook niet goed das mijn mening over hem. Dacht samijn ook al eens gestart heeft zelfs al 2 keer en ook geen succes was.in midden en vooraan is het probleem minder. Achteraan hebben we dikke problemen wekelijks vermijdbare tegendoelpunten. Vandaag ook weer Smolders en santermans, die Rocha zet die 2 gewoon te kakken!
Het verschil tussen ons en RWDM vandaag was inderdaad Rocha. Stel u voor dat wij hem hadden kunnen strikken.
Vandaag kijk er al iets minder negatief naar. Het was sowieso een dramatische tweede helft een een uitgelezen kans om voor RWDM te komen, maar de weg is nog lang. Ik denk wel dat we in de winter nog 1 a 2 transfers gaan moeten doen.

Ivm de commentaar op TVI: ik was het gisteren niet echt eens met hem (gestart met Petrov, om te beginnen), maar ik vind hem nog steeds één van de beste coaches die Lierse de afgelopen jaren heeft gehad. Akkoord: die lat ligt laag. Maar hij werkt ook maar met de middelen die hij heeft hé. Ik denk niet dat we ons iemand beter kunnen veroorloven. Hij brengt rust en stabiliteit. Dat zijn net de twee dingen die ik de afgelopen jaren zo gemist heb.

Op naar Club NXT.

Lierenaar

Post by Lierenaar » Sun Nov 15, 2020 9:22 am

Van Imschoot is inderdaad de beste coach sinds LK op het Lisp sjot maar deze kern is gewoon in alle linies te zwak. Ons bestuur wou naar het profvoetbal maar heeft er simpelweg de middelen niet voor of wil niet investeren. Ik zeg het al langer: Luc Vanthillo is hier voor de bakstenen en de grond, niet voor de ploeg.

Post Reply