3e Amateur
Re: 3e Amateur
Wat er op dat forum gebeurd is hun zaak. Als er hier aanvallen plaatsvinden naar LK toe die niet gepast zijn wordt er ingegrepen; punt. Als je deze discussie / alles omtrent LL niet wil volgen raad ik je gewoon aan dit topic niet te volgen. Er zijn genoeg LK-gerelateerde topicsAnti-Lyra wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 10:45 pmHier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
On topic: Jammer van die periode, Racing Mechelen is trouwens wel een zalige verplaatsing. En de tegenstand in periode 2 is gewoon dezelfde?
En het is heel hypocriet van Saki, die op het Berlaar-forum Lierse al een paar keer zwaar geschoffeerd heeft, om nu te doen alsof hij zogezegd onschuldig interesse heeft in ons.

En nu verder on topic aub.
Ik heb dan misschien wel een abo op het Lisp genomen, maar door zulke uitlatingen en figuren als jou, krijg ik enkel maar meer sympathie voor wat men in Berlaar aan het doen is...Anti-Lyra wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 10:45 pmHier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
On topic: Jammer van die periode, Racing Mechelen is trouwens wel een zalige verplaatsing. En de tegenstand in periode 2 is gewoon dezelfde?
En het is heel hypocriet van Saki, die op het Berlaar-forum Lierse al een paar keer zwaar geschoffeerd heeft, om nu te doen alsof hij zogezegd onschuldig interesse heeft in ons.
Dan raad ik je aan om eens te gaan lezen op het vijgenforum. Als je leest hoe onze club daar compleet wordt afgekraakt, dan moet jij wel héél veel sympathie krijgen voor Lierse.
En daar is het voor alle duidelijkheid géén onafhankelijk forum, maar het middel van het Lyra-bestuur om de ene aanval tegen onze club na de andere te lanceren.
Ik vind het gewoon hypocriet dat een Saki hier de sympathieke "buur" kan komen spelen, terwijl diezelfde persoon ons op het Berlaar-forum beschimpt.KRKN wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 7:14 amWat er op dat forum gebeurd is hun zaak. Als er hier aanvallen plaatsvinden naar LK toe die niet gepast zijn wordt er ingegrepen; punt. Als je deze discussie / alles omtrent LL niet wil volgen raad ik je gewoon aan dit topic niet te volgen. Er zijn genoeg LK-gerelateerde topics
En nu verder on topic aub.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
Kom kom, laat ons een kat een kat noemen hé. Er zijn er daar op het LyraLierse-forum die het onnodig bont maken en voor wie het niet meer dan terecht was dat ze ban aan hun broek hadden. Saki gedraagt zich toch, wat is het probleem juist?Anti-Lyra wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 10:45 pmHier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
LL of LK, bij beide clans zit het oude Lierse nog in 't hart en de mensen met wie nu de meest zinloze discussies gevoerd worden stonden vroeger naast ons op Den Berg. Op het LL forum staat het LK topic inderdaad goed gevuld met beschimpingen naar LK en diens supporters toe maar evengoed andersom, daarom dat't absoluut niet meer gezellig was om te lezen. Laat ons hier dan 't goeie voorbeeld geven
.
Wat betreft Saki, ik ben op het LL forum net is op zoek gegaan naar zijn latere posts en hier een quote van hem op 1/10:
"Ik heb het altijd gezegd, ik ben PRO LL maar niet contra kempenzonen, racing, kv Mechelen,...
Leven en laten leven
"
Plagerijen zullen er altijd zijn natuurlijk, dat maakt het juist leuker als't daar bij kan blijven! Relativeren is de sleutel!

Wat betreft Saki, ik ben op het LL forum net is op zoek gegaan naar zijn latere posts en hier een quote van hem op 1/10:
"Ik heb het altijd gezegd, ik ben PRO LL maar niet contra kempenzonen, racing, kv Mechelen,...
Leven en laten leven

Plagerijen zullen er altijd zijn natuurlijk, dat maakt het juist leuker als't daar bij kan blijven! Relativeren is de sleutel!
Geef eens voorbeelden van zij die een terechte ban gekregen hebben?Elio wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 9:58 amKom kom, laat ons een kat een kat noemen hé. Er zijn er daar op het LyraLierse-forum die het onnodig bont maken en voor wie het niet meer dan terecht was dat ze ban aan hun broek hadden. Saki gedraagt zich toch, wat is het probleem juist?Anti-Lyra wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 10:45 pmHier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
De enigen die op het Lyra-Berlaar forum verbannen worden, dat zijn trouwe supporters van Lierse.
Trollen als Duvel, Plakijzer, Wasco... wordt daar geen strobreed in de weg gelegd, zolang ze maar haat kunnen spuien tegenover Lierse.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
Het is meestal een reactie op provocaties van LK-supporters die zich dan weer niet naar de forumregels van het LL-forum kunnen gedragen. Belangrijke nuance.Anti-Lyra wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 11:23 amGeef eens voorbeelden van zij die een terechte ban gekregen hebben?Elio wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 9:58 amKom kom, laat ons een kat een kat noemen hé. Er zijn er daar op het LyraLierse-forum die het onnodig bont maken en voor wie het niet meer dan terecht was dat ze ban aan hun broek hadden. Saki gedraagt zich toch, wat is het probleem juist?Anti-Lyra wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 10:45 pm
Hier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?
De enigen die op het Lyra-Berlaar forum verbannen worden, dat zijn trouwe supporters van Lierse.
Trollen als Duvel, Plakijzer, Wasco... wordt daar geen strobreed in de weg gelegd, zolang ze maar haat kunnen spuien tegenover Lierse.
Ik kijk hier ook graag rond om te kijken wat er gebeurt in jullie club. Ik hoop dat beide projecten slagen en dat ook jullie de beoogde doelstellingen kunnen behalen.

Anti Lyra,
ik vind het spijtig dat je op de man speelt, ik voel niet de behoefte mij hier tegenover jou te verdedigen en wil je graag in je wijsheid laten.
@de rest merci voor de steun maar laat hem maar 'razen'

-
Zet er al maar een slotje op...
Sfeerverslag van de match op Racing: https://www.rtv.be/artikels/rc-mechelen ... ten-a60924