Lierse K - Lommel United [30-10-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Lierse K - Lommel United [30-10-2020]

Post by Carlke » Sun Nov 01, 2020 4:43 pm

backman wrote:
Sun Nov 01, 2020 11:02 am
Thomas1906 wrote:
Sat Oct 31, 2020 7:44 pm
KLSK190630 wrote:
Sat Oct 31, 2020 10:26 am
Denken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
De meeste mensen willen de beslissingsmacht enkel voor hun alleen. Men vergeet hier precies dat we al meer dan 1 investeerder hebben want de Van Lommels doen ook een aardige duit in het zakje. Dat zijn niet gewoon sponsor he.
En dat leidde soms al tot wervel en dan zou je nog extra investeerders willen. Dan krijg je gevaar op meerdere clans en interne strijden.
Nee, dan moet je al gaan hopen op een nog rijkere investeerder die nog meer geld in wilt steken. Maar dat zijn vaak zotten en daar weten we alles van.

Voorts is deze match mij helemaal ontgaan. Precies of ik op 2 weken tijd de voeling met voetbal kwijt ben. Zeer vreemde periode.
zoals het nu gaat lukt het nooit
vorig seizoen was slecht, ontgoochelend
dit seizoen doen de spelers hun uiterste best maar de supporters zijn uiteindelijk ook altijd ontgoocheld
dat kan niet blijven duren
er gaan veel supporters afhaken
Toch denk ik met deze ploeg in eerste nationale we veel supporters terug gehaald zouden hebben, we zijn in 1 b beland door omstandigheden hé. Moesten we dit wijsgeren als club die pas terug opgestart is ? Zouden we hoop geld mis lopen dat we goed kunnen gebruiken. Een echte supporter blijft komen volgens mij. Jammer dat er nog weinig echt zulke fans zijn. Voorbeeld Antwerp ineens zijn ze er terug jaren club in steek gelaten.en jammer om te zeggen maar is bij ons ook zo.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sun Nov 01, 2020 5:22 pm

Carlke wrote:
Sun Nov 01, 2020 4:43 pm
backman wrote:
Thomas1906 wrote:
Sat Oct 31, 2020 7:44 pm

De meeste mensen willen de beslissingsmacht enkel voor hun alleen. Men vergeet hier precies dat we al meer dan 1 investeerder hebben want de Van Lommels doen ook een aardige duit in het zakje. Dat zijn niet gewoon sponsor he.
En dat leidde soms al tot wervel en dan zou je nog extra investeerders willen. Dan krijg je gevaar op meerdere clans en interne strijden.
Nee, dan moet je al gaan hopen op een nog rijkere investeerder die nog meer geld in wilt steken. Maar dat zijn vaak zotten en daar weten we alles van.

Voorts is deze match mij helemaal ontgaan. Precies of ik op 2 weken tijd de voeling met voetbal kwijt ben. Zeer vreemde periode.
dit seizoen doen de spelers hun uiterste best maar de supporters zijn uiteindelijk ook altijd ontgoocheld
Toch denk ik met deze ploeg in eerste nationale we veel supporters terug gehaald zouden hebben, we zijn in 1 b beland door omstandigheden hé. Moesten we dit wijsgeren als club die pas terug opgestart is ? Zouden we hoop geld mis lopen dat we goed kunnen gebruiken. Een echte supporter blijft komen volgens mij. Jammer dat er nog weinig echt zulke fans zijn. Voorbeeld Antwerp ineens zijn ze er terug jaren club in steek gelaten.en jammer om te zeggen maar is bij ons ook zo.
Ge kunt de mensen geen ongelijk geven hoor. Het laatste echt plezante jaar vond ik 16-17 dat was echt genieten.

Carlke

Post by Carlke » Sun Nov 01, 2020 7:16 pm

KLSK190630 wrote:
Sun Nov 01, 2020 5:22 pm
Carlke wrote:
backman wrote:

Ge kunt de mensen geen ongelijk geven hoor. Het laatste echt plezante jaar vond ik 16-17 dat was echt genieten.
Ongelijk of niet een supporter ben je in goede en slechte tijden !

3970

Post by 3970 » Sun Nov 01, 2020 8:06 pm

Ik heb het huidige en het vorige seizoen eens bekeken.
31 matchen gespeeld, 9 keer gewonnen.
Negen.

Ik denk dat we allemaal wel weten waar onze toekomst ligt.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Nov 01, 2020 11:54 pm

3970 wrote:
Sun Nov 01, 2020 8:06 pm
Negen.

yep in de pottekestamp reeksen maar ni met den deze, ik wil een deftige ploeg eer ik terug naar het stadion kom! en niks van supp. in goede en slechte tijden.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Nov 02, 2020 10:09 am

Vergaaneglorie wrote:
Sun Nov 01, 2020 11:54 pm
3970 wrote:
Sun Nov 01, 2020 8:06 pm
Negen.

yep in de pottekestamp reeksen maar ni met den deze, ik wil een deftige ploeg eer ik terug naar het stadion kom! en niks van supp. in goede en slechte tijden.
Begin al maar vast een ander ploeg te zoeken dan...
Wij komen áltijd terug!

Lierenaar

Post by Lierenaar » Mon Nov 02, 2020 3:18 pm

Carlke wrote:
Sun Nov 01, 2020 7:16 pm
KLSK190630 wrote:
Sun Nov 01, 2020 5:22 pm
Carlke wrote:

Ongelijk of niet een supporter ben je in goede en slechte tijden !
Ja maar dan ga je er van uit dat elke Lierse supporter nu ook supporter is van Lierse Kempenzonen. En ik denk eerlijk gezegd dat we dat gewoon overschatten. Er zijn er veel die na het faillisement en met de komst van Oosterzonen afgehaakt zijn of die de voorbije twee jaren zijn komen kijken maar niet echt overtuigd zijn geraakt door de resultaten.

Een deel van de oude Lierse supporters halen we niet meer terug door de splitsing in twee clubs en de slechte prestaties, een ander deel zie ik nog opgeslokt worden door Antwerp en misschien KV. Zoals hierboven al beschreven is: wij winnen amper iets. Maak de mensen dan maar eens warm.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Nov 02, 2020 4:26 pm

Een deel van de oude Lierse supporters halen we niet meer terug door de splitsing in twee clubs en de slechte prestaties, een ander deel zie ik nog opgeslokt worden door Antwerp en misschien KV. Zoals hierboven al beschreven is: wij winnen amper iets. Maak de mensen dan maar eens warm.
[/quote]

Opgeslokt door Antwerp of KV????
Geen enkele Lierse supporter in hart en nieren zal ooit overstappen naar die 2 (noch naar een andere ploeg denk ik). Misschien eens occassioneel een wedstrijd meepikken, maar overstappen - geloof ik nooit.

Nu, de huidige resulaten - die nu toch al een seizoen of 2 aanslepen - helpen zeker niet. De mensen willen uiteindelijk wel voetbal zien en toch iets of wat van resultaten.
De "oude" garde, die gebleven is, raak je zo stilaan kwijt en een "nieuwe" garde trek je er ook niet mee aan.
Stilaan wordt het money time.

Maar eerlijk is eerlijk: met het huidige budget mag je het op je buik schrijven op korte termijn. Daar kan je niets structureels mee opbouwen op korte tijd.
Wachten op een goede jeugdlichting duurt nu eenmaal te lang en als er geen successen zijn dan gaat die goede jeugd ook wel op een ander (en dit kan Antwerp of KV zijn).

Maar mocht de vlam toch op een of andere manier in de pan slagen, dan is er voor LK wel een mooie toekomst weggelegd.

Netzer

Post by Netzer » Mon Nov 02, 2020 7:30 pm

Een trainer die de ballen heeft om te willen voetballen in plaats van een hele wedstrijd hopeloos achter de tegenstander te hollen, dat zou mij ook wel plezier doen. Elke wedstrijd opnieuw heeft de tegenstander veel meer balbezit dan ons.
Dit is gewoon om te janken op deze manier.
Formerly known as Lisp-boy

Eric

Post by Eric » Mon Nov 02, 2020 9:43 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Nov 02, 2020 7:30 pm
Een trainer die de ballen heeft om te willen voetballen in plaats van een hele wedstrijd hopeloos achter de tegenstander te hollen, dat zou mij ook wel plezier doen. Elke wedstrijd opnieuw heeft de tegenstander veel meer balbezit dan ons.
Dit is gewoon om te janken op deze manier.
Niet mee eens. Met deze spelers moet je dit voetbal spelen, denk ik. Anders legt Union er 5 binnen.

Post Reply