1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Nog eens een blik op de rangschikking geworpen.
We zijn uiteraard afhankelijk van wat zowel Dender als Chatelet doen, maar als wij winnen kunnen we zomaar terug die top 4 insukkelen, en Seraing lijkt toch wel één van de zwakke broertjes van de reeks. Ik ga erg teleurgesteld zijn als we hier geen drie punten halen.
Dat 't maar snel zo ver is. Binnen een kleine maand weten we tenminste al wie er een aanvraag gaat indienen voor 1B. Op dat moment zou ik toch graag al stevig in de top 4 staan.
Nog een grotere cadeau zou een inzinking van Thes zijn. Noteer 23 maart in de agenda, want dan gaan we ginds punten moeten zien af te snoepen.
We zijn uiteraard afhankelijk van wat zowel Dender als Chatelet doen, maar als wij winnen kunnen we zomaar terug die top 4 insukkelen, en Seraing lijkt toch wel één van de zwakke broertjes van de reeks. Ik ga erg teleurgesteld zijn als we hier geen drie punten halen.
Dat 't maar snel zo ver is. Binnen een kleine maand weten we tenminste al wie er een aanvraag gaat indienen voor 1B. Op dat moment zou ik toch graag al stevig in de top 4 staan.
Nog een grotere cadeau zou een inzinking van Thes zijn. Noteer 23 maart in de agenda, want dan gaan we ginds punten moeten zien af te snoepen.
Met de late winst een goede zaak gedaan nl weer puntenverlies Thes tegen Heist 0-0, RWDM-Dender 2-0 en Deinze-Virton 0-0 …. afwachten wat straks Chatelet doet in Aalst dat punten nodig heeft!
Yes, zelfs al wint Chatelet, dan doen we nog een goeie zaak. Beetje jammer dat RWDM in onze nek blijft hijgen maar Dender krijgt dan weer een tik. Sterk resultaat van RWDM wel vind ik.
De staartploegen lijken toch met het mes tussen de keel betere ploegen het knap lastig te maken. Hopen dat Thes op de sukkel blijft. Erg blij dat Virton punten laat liggen ook. Onze zaak om ook de klik aan de kust in Knokke te omzeilen. Op papier moeten we ook daar de drie punten mee kunnen pakken naar Lier.
Volgende week oa Seraing-RWDM, Chatelet-Deinze en Luik-Thes op het menu! Mits winst wordt er weer een goede zaak gedaan aangezien concurrenten tegen elkaar ballen!
Aha, inderdaad interessante matches. Wij hebben het - op papier - dan toch weer gemakkelijker. Daardoor zijn we het eens zo verplicht om punten te pakken vind ik.
Eerlijk is eerlijk: die voorhoede van Seraing is niet slecht en gaat nog ploegen pijn kunnen doen.
Ik zie net dat ook Chatelet punten heeft laten liggen tegen Eendracht Aalst. Top top top, maar nog een lange weg te gaan.
Idd niet te vroeg juichen gaat knokken worden tot einde. Denk grootste concurent erwdm.
Trouwens, toch opmerkelijk: hekkensluiter Geel wint opnieuw. Slachtoffer van dienst was ditmaal Rupel-Boom. Hierdoor geven ze de rode lantaarn door aan die andere streekgenoot Heist.
Zou onze goeie vriend Kasmi daar voor iets tussen zitten?
Zou onze goeie vriend Kasmi daar voor iets tussen zitten?
Als ik op Google 1e amateur check zie ik bij alle matchen ‘uitgesteld’ staan. Bizar.