Politiek, België en buitenland
-
Re: Politiek, België en buitenland
Wie nu moet over nemen is een vogel voor de kat, België zo goed als failliet net als Griekenland inder tijd!
Begin er maar aan wat ze hier meer als 20/30 jaar naar de boem hebben gedaan.
Half Afrika zit hier te teren op onze kosten.
Oeps maar dat mag je niet zeggen of....
-
Al tientallen jaren loopt het mis in dit land. Waarom denk je dat eerst het Vlaams blok en nu Vlaams belang de grootste partij zal worden?
We hebben een nieuwe regering en wat voor eentje. Het wordt boeiend in 2024 na een volgende verkiezingsuitslag.
-
Die gaan smoelen trekken in 2024 wanneer nva-vb meer dan 50% gaan hebben in Vlaanderen.
Ja, je hebt een meerderheid. Op VB na heeft iedereen het mogen proberen en dit is eruit gekomen. Dan mag je niet klagen denk ik. Ik vind het schrijnend hoe weinig inhoudelijke commentaar er komt, dat is meestal een zwaktebod van de oppositie.
Daar zeg je het. Overigens, als het enkel mogelijk is een regering te vormen zonder de twee grootste partijen is er structureel iets gronding mis. En daar kan iets aan gedaan worden.Flor wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 9:07 amJa, je hebt een meerderheid. Op VB na heeft iedereen het mogen proberen en dit is eruit gekomen. Dan mag je niet klagen denk ik. Ik vind het schrijnend hoe weinig inhoudelijke commentaar er komt, dat is meestal een zwaktebod van de oppositie.
- Justhomuch
Ik begrijp de frustratie van rechts-vlaanderen, maar heeft het vb eigenlijk ook iets anders te zeggen dan migratie en splitsing van het land?
Wij komen áltijd terug!