Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Laat Maes maar weg. Blijkbaar rotte appel in de ploeg bij beerschot. Liever een cv dan.KLSK190630 wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 3:55 pmHeb van een beerschotfan vernomen dat placca en maes in onderhandeling zijn met lierse.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Dringend een afwerker vooraan of we blijven niet net gewonnen matchen winnen.
-
-
Tja te smalle en te veel beperkte spelers voor 1B mijn gedacht.
A-kern valt wel mee vind ik. Maar nu heb je nog vrij veel chance met blessures en dergelijke. Maar eens er wat uitvalt is het bibberen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 11:56 amTja te smalle en te veel beperkte spelers voor 1B mijn gedacht.
In de spits zit je met een serieus probleem en achteraan mocht er ook wat bij.KRKN wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 12:51 pmA-kern valt wel mee vind ik. Maar nu heb je nog vrij veel chance met blessures en dergelijke. Maar eens er wat uitvalt is het bibberen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 11:56 amTja te smalle en te veel beperkte spelers voor 1B mijn gedacht.
Formerly known as Lisp-boy
-
Het bewijs gekregen dat we niet mee kunnen in 1B, te zwak in zijn geheel en men gaat nog net voor of tijdens de competitie wat bijhalen en ze zijn bankvulling??? en ja dat is toch eigenlijk geweten dat Samijn, Sandermans, Petrov,..... te mager zijn voor 1B waarom denk je dat ze bij hun vorige clubs weg moesten? nee 3 deftige in elke linie 1 bijhalen of we gaan naar 1Ama.Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 6:38 pmIn de spits zit je met een serieus probleem en achteraan mocht er ook wat bij.KRKN wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 12:51 pmA-kern valt wel mee vind ik. Maar nu heb je nog vrij veel chance met blessures en dergelijke. Maar eens er wat uitvalt is het bibberen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 11:56 am
Tja te smalle en te veel beperkte spelers voor 1B mijn gedacht.
Zo is het, hopelijk zijn vandaag Van Thillo zijn ogen open gegaan, dan heeft deze zware nederlaag toch nog ergens goed voor geweest.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 27, 2020 9:48 pmHet bewijs gekregen dat we niet mee kunnen in 1B, te zwak in zijn geheel en men gaat nog net voor of tijdens de competitie wat bijhalen en ze zijn bankvulling??? en ja dat is toch eigenlijk geweten dat Samijn, Sandermans, Petrov,..... te mager zijn voor 1B waarom denk je dat ze bij hun vorige clubs weg moesten? nee 3 deftige in elke linie 1 bijhalen of we gaan naar 1Ama.
Formerly known as Lisp-boy