De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Zalig. Bandgelijke buurt, zit hier super rustig maar toch overal heel dicht bij. Keihard gewerkt wel de afgelopen week (behang losgetrokken, tegenplinten weggedaan, alles boven geschilderd en op heel den boven laminaat gelegd en ook quasi men oud appartement leeggehaald. Ne vermoeiende maar productieve conge dus
Idd een heel leuke buurt. Wij zijn vandaag verhuisd, pijp is wel uit nu, morgen zal’t sjot zien voor den tv
En, content? Ik ken de vermoeidheid ik heb ook nog geen gordijnen hangen, dus altijd vroeg wakker nu vandaag wordt men eerste rustdag voor ik terug begin te werken. Ze kunnen dus maar beter drie punten pakken!
Zovko wrote: Mon Sep 21, 2020 12:55 pm
Heeft iemand die compensatie van dat mini-abo al ontvangen? Ze gingen daar toch een mail voor sturen zodat je in fanshop kon opkopen?
Foute topic denk ik, hier wordt er enkel over nutteloze shit gepost
Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.
Heeft iemand die compensatie van dat mini-abo al ontvangen? Ze gingen daar toch een mail voor sturen zodat je in fanshop kon opkopen?
Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.
Ik kan het moeilijk onder “crocky cup” posten hé en eigelijk was da voor mij vrij nutteloos want kga der wss toch maar lispergin mee kopen en heb nog een fles staan
Ik kan het moeilijk onder “crocky cup” posten hé en eigelijk was da voor mij vrij nutteloos want kga der wss toch maar lispergin mee kopen en heb nog een fles staan
Justhomuch wrote: Mon Sep 21, 2020 1:26 pm
Als ik die schrijnende beelden zie op het nieuws van feestende studenten zonder mondmasker, straalbezopen etc..... Dom en naïef en deze zijn die de toekomst gaan bepalen he.