Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Het is alvast niet de vorige bus , want die reed gisteren nog rondJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 5:10 pmZe ziet er in elk geval wel nieuw uitBerrem wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 3:59 pmAls ik de foto's bekijk, zie ik dat het wel enkel nieuwe striping is. Geen nieuwe busJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 3:41 pm
En daar is de post van de nieuwe bus, ferm busje trouwens.![]()
![]()
Re: Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Idd. Komt daarbij dat heel veel mensen afwachtend zijn om een abo te kopen in deze onzekere corona tijden. Beerschot kende ook jaar na jaar sportief succes. Als we dit seizoen een deftig jaar kunnen draaien, zie ik ons vlot over de 3K gaan volgend volgend seizoen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Re: Clubnieuws
Bon, er moet mij iets van het hart.
Ik ben geen abonneehouder, door omstandigheden al vele jaren niet meer.
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?
Ik ben geen abonneehouder, door omstandigheden al vele jaren niet meer.
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?
Formerly known as Lisp-boy
Re: Clubnieuws
Eerlijk in schrik daar nimeer van, das toch echt ni 1b waardig die ticket-verkoop en het bijkomende amateurisme. Nu ook weer een code gekregen die ni werkt, mijn zoon weeral geen code gekregen. Was tegen Brugge ook al zo. Heb daar toen voor gemaild, nu weerLisp-boy wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 11:03 pmBon, er moet mij iets van het hart.
Ik ben geen abonneehouder, door omstandigheden al vele jaren niet meer.
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit is toch te gek voor woorden ?





Re: Clubnieuws
Ik heb ook zoiets aan de hand, ik ben echter wel abo houder. Maar ik krijg een mail op mijn eigen naam met code en dan nog een mail met code op naam van Ronald, dus als er een Ronald geen code heeft gekregen die zit bij mijLisp-boy wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 11:03 pmBon, er moet mij iets van het hart.
Ik ben geen abonneehouder, door omstandigheden al vele jaren niet meer.
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?

Re: Clubnieuws
Bij ons lukte het ook niet gisteren, later stond wel op fb dat het aan storing ligt.