Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Ik moet nog wennen aan de stilteKRKN wrote: ↑Sun Sep 20, 2020 8:06 amEn, content? Ik ken de vermoeidheidJusthomuch wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 7:48 pmIdd een heel leuke buurt. Wij zijn vandaag verhuisd, pijp is wel uit nu, morgen zal’t sjot zien voor den tvKRKN wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 7:56 am
Zalig. Bandgelijke buurt, zit hier super rustig maar toch overal heel dicht bij. Keihard gewerkt wel de afgelopen week (behang losgetrokken, tegenplinten weggedaan, alles boven geschilderd en op heel den boven laminaat gelegd en ook quasi men oud appartement leeggehaald. Ne vermoeiende maar productieve conge dus![]()
![]()
ik heb ook nog geen gordijnen hangen, dus altijd vroeg wakker nu
vandaag wordt men eerste rustdag voor ik terug begin te werken. Ze kunnen dus maar beter drie punten pakken!

@Ozzy wij hebben nog een kamer op overschot hoor

Wij komen áltijd terug!
Heeft iemand die compensatie van dat mini-abo al ontvangen? Ze gingen daar toch een mail voor sturen zodat je in fanshop kon opkopen?
- Justhomuch
Foute topic denk ik, hier wordt er enkel over nutteloze shit gepost

Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.
Wij komen áltijd terug!
Ik kan het moeilijk onder “crocky cup” posten héJusthomuch wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 1:26 pmFoute topic denk ik, hier wordt er enkel over nutteloze shit gepost![]()
Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.

- Justhomuch
Das ook een feit!Zovko wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 2:25 pmIk kan het moeilijk onder “crocky cup” posten héJusthomuch wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 1:26 pmFoute topic denk ik, hier wordt er enkel over nutteloze shit gepost![]()
Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.en eigelijk was da voor mij vrij nutteloos want kga der wss toch maar lispergin mee kopen en heb nog een fles staan
![]()
Wij komen áltijd terug!
Trekt die gin op iets eigenlijk?Justhomuch wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 7:12 amDas ook een feit!Zovko wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 2:25 pmIk kan het moeilijk onder “crocky cup” posten héJusthomuch wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 1:26 pm
Foute topic denk ik, hier wordt er enkel over nutteloze shit gepost![]()
Ontopic: richting Lier om iets te gaan drinken in’t zonneke se, vanaf morgen terug travakken.en eigelijk was da voor mij vrij nutteloos want kga der wss toch maar lispergin mee kopen en heb nog een fles staan
![]()
Als ik die schrijnende beelden zie op het nieuws van feestende studenten zonder mondmasker, straalbezopen etc..... Dom en naïef en deze zijn die de toekomst gaan bepalen he.
- Justhomuch
Zeker welKRKN wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 10:43 amTrekt die gin op iets eigenlijk?
Wij komen áltijd terug!
Pfooeeh. Pittige dag opt werk. Vanavond me afreageren op de zaalvoetbal 

Ne rustige zondag vandaag. Nog eens kunnen uitslapen
Nu nog de drie punten vanavond!

Nu nog de drie punten vanavond!