Lierse K - Hoboken [15-09-2020]
Re: Lierse K - Hoboken [15-09-2020]
Moet toch een makkelijke match worden, ik zou met mijn reserven aantreden.
Zwaar aant sukkelen met de tickets. Wat ik ook pak van vak, ik krijg altijd de melding dat er niet genoeg plekken beschikbaar zijn... Zucht.
-
Thomas1906
Vreemd dat dit niet werkt, er zitten toch genoeg mensen met ervaring op de club betreffende online ticketing?
Zaterdag tickets besteld en betaalt nog niks gezien van email !
Na lang zwoegen en zweten is het hier gelukt. Het hielp niet dat ik het gisteren na een dag verven geprobeerd heb. Vannochtend ging het vrij vlot.
Check zeker je ongewenste emails eens zou ik zeggen. Ik heb m'n tickets nu meteen gekregen. We zakken met 3 af.
Ik kom ook eens piepeloeren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zak ook af met mijn broer en grootvader! Jammer dat den berg geen bubbels ontvangt, dus we zitten aan den overkant nu
Mag er op de zitplaatsen op den berg ook geen volk zitten?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jup, hopelijk met pintjes op de tribune!