3e Amateur
Re: 3e Amateur
We starten volgende week een nieuwe periode, de periodekampioenen spelen de eindronde, de kampioen op het einde van het seizoen promoveert rechtstreeks. (Dacht ik é

Zonde van de puntjes die we lieten liggen. Wel nog steeds 6 punten bonus op het 'peleton' in het klassement. Komt goed.
Wat-een-sfeer trouwens op Racing. Vanaf minuut 1 tot minuut 90 de stembanden uit onze longen gezongen. Leuke awayday!
Wat-een-sfeer trouwens op Racing. Vanaf minuut 1 tot minuut 90 de stembanden uit onze longen gezongen. Leuke awayday!
De periodekampioenen + de 2de in het algemene klassement spelen de eindronde. Dat maakt dus 4 ploegen want er zijn 3 periodes!

Waarvoor dankCrucke wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:02 amDe periodekampioenen + de 2de in het algemene klassement spelen de eindronde. Dat maakt dus 4 ploegen want er zijn 3 periodes!![]()

De buren? Wat hebben wij te maken met een artificieel fusieclubje uit Balder?
Ben jij trouwens ook niet overgelopen naar die vijgen?
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
We houden het deftig. Nergens voor nodig. Iedereen is hier welkom als ze zich aan de regels houden.
Ik supporter voor Lyra-Lierse dat is correct. Voor de rest laat ik me niet uit over jouw post. Mensen die interesse hebben wat betreft het reilen en zeilen in 3e amateur kunnen hier terecht.
Zoals ik al eerder heb aangehaald probeer ik mezelf niet te verliezen in anti dit, anti dat...
Als jullie besluiten dat ik als Lyra-Lierse supporter met interesse in Lierse kempenzonen, niet thuis hoor op dit forum mag het beheer dat altijd melden.
Iedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
On topic: Jammer van die periode, Racing Mechelen is trouwens wel een zalige verplaatsing. En de tegenstand in periode 2 is gewoon dezelfde?
On topic: Jammer van die periode, Racing Mechelen is trouwens wel een zalige verplaatsing. En de tegenstand in periode 2 is gewoon dezelfde?
Merci KRKNKRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
Neen, we spelen tegen heel wat 'nieuwe' tegenstanders.
11/11/2018 11 K LYRA-LIERSE - ZWARTE LEEUW
18/11/2018 12 KESK LEOPOLDSBURG - K LYRA-LIERSE
25/11/2018 13 K LYRA-LIERSE - KSV BORNEM
02/12/2018 14 KVC HOUTVENNE - K LYRA-LIERSE
09/12/2018 15 K LYRA-LIERSE - KVK WELLEN
---------------------------------------------------------------------------------
16/12/2018 16 K LYRA-LIERSE - KAC BETEKOM
13/01/2019 17 KVK TIENEN - K LYRA-LIERSE
20/01/2019 18 KFC ST. LENAARTS - K LYRA-LIERSE
27/01/2019 19 K LYRA-LIERSE - BILZERSE-WALTWILDER
10/02/2019 20 K TERNESSE VV - K LYRA-LIERSE
Hier is iedereen welkom, maar op het vijgenforum wordt iedereen die supportert voor Lierse (Frank en nog een paar anderen) of zelfs naar de twee clubs gaat kijken (Geel Zwart onder andere) systematisch verbannen?KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 8:43 pmIedereen is hier welkom zolang ze zich aan de regels houden. Het spreekt voor zich dat de hele kwestie heel erg gevoelig ligt, mag ik daarom vragen dat iedereen z'n hoofd hier koel kan houden? Loutere aanvallen dienen nergens toe. Ik ga hier kort op de bal spelen om het aangenaam te houden voor iedereen. Dus: wees welkom Saki.
En het is heel hypocriet van Saki, die op het Berlaar-forum Lierse al een paar keer zwaar geschoffeerd heeft, om nu te doen alsof hij zogezegd onschuldig interesse heeft in ons.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.