Lierse K - RWDM [29-08-2020]
- Justhomuch
Re: Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Een foutje in het strafdossier en ze zijn zo vrijgesproken hoor, niet vergeten dat een Bayat ook nog gewoon vrolijk rondhuppelt.Carlke wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:49 pmWe gaan zeker nog vaak op ons doos krijgen niet aan twijfelen ! Maar dat we op het einde van de rit erin blijven is dat niet erg. Maar ja gaat er zakker zijn want wat er nu uitkomt met Moeskroen kan toch niet zonder gevolgen gaan. Foefelen om licentie te halen jawatte !KRKN wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:41 pmKlopt. Petrov heeft zich snel populair gemaakt. Hopelijk kan hij bevestigen.
Ik ben trots op dit elftal en dat is toch al weer efkes geleden. TVI kan misschien wel eens onze beste transfer zijn geweest. Ik hoop dat de mensen deze match niet vergeten als we eens op ons doos krijgen.
Wij komen áltijd terug!
Ik blijf wat in de war door dat scherm op den berg. Zal toch wel een tussenoplossing zijn lijkt me?
Er is zeker een zakker! Er is gezegd dat er een ploeg door licentieperikelen moet afzakken de laatste ook moet afzakken omdat ze toch terug naar 16 ploegen gaan binnen 2 jaarCarlke wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:49 pmWe gaan zeker nog vaak op ons doos krijgen niet aan twijfelen ! Maar dat we op het einde van de rit erin blijven is dat niet erg. Maar ja gaat er zakker zijn want wat er nu uitkomt met Moeskroen kan toch niet zonder gevolgen gaan. Foefelen om licentie te halen jawatte !KRKN wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:41 pmKlopt. Petrov heeft zich snel populair gemaakt. Hopelijk kan hij bevestigen.
Ik ben trots op dit elftal en dat is toch al weer efkes geleden. TVI kan misschien wel eens onze beste transfer zijn geweest. Ik hoop dat de mensen deze match niet vergeten als we eens op ons doos krijgen.
Mooi resultaat!!
Knappe wedstrijd!