Lierse K - RWDM [29-08-2020]
-
Vergaaneglorie
Re: Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Knap dit zo te lezen, de winningflow, maar denk nu niet dat we een rustig jaar gaan hebben in 1B. Er moet zeker nog 3 goede 1B spelers bij komen voor, achter en midden. Als je maar 25 procent bal over de hele match thuis hebt kan dit niet blijven goedkomen. Maar is zeker een mooi start en broodnodige punten. 

2, ook een spits zou ik nog graag zien komen met Petrov zit je op die positie erg krap. De punten die je hebt pakken ze niet meer af uit Lommel wordt weer belangrijk.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 10:14 amKnap dit zo te lezen, de winningflow, maar denk nu niet dat we een rustig jaar gaan hebben in 1B. Er moet zeker nog 3 goede 1B spelers bij komen voor, achter en midden. Als je maar 25 procent bal over de hele match thuis hebt kan dit niet blijven goedkomen. Maar is zeker een mooi start en broodnodige punten.![]()
- Justhomuch
Chelsea heeft ooit de CL gewonnen op die manier, Griekenland Europees kampioen,... en zo kan ik nog wel ff doorgaan, we zijn nu eenmaal een counter ploeg, en van een perfect uitgevoerde counter kan ik even goed genieten als van tiki taka voetbal. Het enige dat telt zijn uiteindelijk de 3 punten.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 10:14 amKnap dit zo te lezen, de winningflow, maar denk nu niet dat we een rustig jaar gaan hebben in 1B. Er moet zeker nog 3 goede 1B spelers bij komen voor, achter en midden. Als je maar 25 procent bal over de hele match thuis hebt kan dit niet blijven goedkomen. Maar is zeker een mooi start en broodnodige punten.![]()
Wij komen áltijd terug!
-
KLSK190630
De scott heeft zich de laatste twee minuten daar aan de cornervlag wel niet echt populair gemaakt bij de brusselaars
wat een beest, krijg je niet opzij
Lees hier zo links en rechts dat ni iedereen tevreden was van de scott .
Maar die jongen moest wel 2 posities invullen he ,
Dit niveau gaat 2 stappen te snel voor janssens !
Die was echt heel de wedstrijd nergens gisteren .
Maar die jongen moest wel 2 posities invullen he ,
Dit niveau gaat 2 stappen te snel voor janssens !
Die was echt heel de wedstrijd nergens gisteren .
Inderdaad, Toon Janssen was serieus aan het verzuipen, ging allemaal wat te snel voor hem.
Het was genieten gisteren, die mentaliteit daar wordt een mens gewoon blij van. En ook enkele knappe goals, ze hebben me op dat punt verrast. Petrov is een aanwinst, daar gaan we nog veel plezier aan beleven en Gilis, tja, dat zag je eigenlijk al van bij zijn eerste baltoets in de voorbereiding, dat is gewoon een hele goeie voetballer en een plezier om naar te kijken.
Gisteren spontaan 4 vreugdedansjes rond de tafel gedaan, dat is lang geleden.
Wat er nog mag bijkomen naar mijn mening : een centrale verdediger (Jefke dat gaat niet blijven duren), een middenvelder (daar zitten we toch wel krap qua wisselmogelijkheden), flankaanvaller (iemand met een flits) of spits (Petrov en Vermeiren is te weinig).
Formerly known as Lisp-boy
Gilis man van de match voor mij. Heerlijk om naar te kijken.
Ook sterke match van Petrov. Deed alles wat een diepe spits in dit systeem moet doen. Serieuze versterking tov Vermeiren.
Ook sterke match van Petrov. Deed alles wat een diepe spits in dit systeem moet doen. Serieuze versterking tov Vermeiren.
Klopt. Petrov heeft zich snel populair gemaakt. Hopelijk kan hij bevestigen.
Ik ben trots op dit elftal en dat is toch al weer efkes geleden. TVI kan misschien wel eens onze beste transfer zijn geweest. Ik hoop dat de mensen deze match niet vergeten als we eens op ons doos krijgen.
We gaan zeker nog vaak op ons doos krijgen niet aan twijfelen ! Maar dat we op het einde van de rit erin blijven is dat niet erg. Maar ja gaat er zakker zijn want wat er nu uitkomt met Moeskroen kan toch niet zonder gevolgen gaan. Foefelen om licentie te halen jawatte !KRKN wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:41 pmKlopt. Petrov heeft zich snel populair gemaakt. Hopelijk kan hij bevestigen.
Ik ben trots op dit elftal en dat is toch al weer efkes geleden. TVI kan misschien wel eens onze beste transfer zijn geweest. Ik hoop dat de mensen deze match niet vergeten als we eens op ons doos krijgen.
Goh, ik zie daar niet veel gevolg aan komen eerlijkgezegd. Je weet met het juridisch kluwen in België nooit natuurlijk, maar ik maak liever de stress niet mee: gewoon sportief zo snel mogelijk het behoud verzekeren.Carlke wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:49 pmWe gaan zeker nog vaak op ons doos krijgen niet aan twijfelen ! Maar dat we op het einde van de rit erin blijven is dat niet erg. Maar ja gaat er zakker zijn want wat er nu uitkomt met Moeskroen kan toch niet zonder gevolgen gaan. Foefelen om licentie te halen jawatte !KRKN wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 12:41 pmKlopt. Petrov heeft zich snel populair gemaakt. Hopelijk kan hij bevestigen.