Transfernieuws
Re: Transfernieuws
In mijn ogen hebben we nog nodig:
(flank)aanvaller
Ervaren centrale verdediger
Ervaren middenvelder
Dan komt het wel goed denk ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
KLSK190630
https://www.getfootballnewsgermany.com/ ... l-kababri/
Ze mogen hem tot juni 2021 op eender welke moment gratis overnemen van zulte waregem.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
KLSK190630
Ik heb het net ook gelezen, maar dit bleek toen niet te kloppen. Hij is gewoon verkocht aan zulte las ik net.Axassin wrote: ↑Fri Aug 28, 2020 10:39 amhttps://www.getfootballnewsgermany.com/ ... l-kababri/
Ze mogen hem tot juni 2021 op eender welke moment gratis overnemen van zulte waregem.
Een aanwinst denk ik, en op die positie hadden we nog iemand nodig.
Maar wel weer gehuurd en weer een jonge speler zonder veel ervaring.
Maar wel weer gehuurd en weer een jonge speler zonder veel ervaring.
Formerly known as Lisp-boy
Alle gehuurde spelers hebben een aflopend contract. Kan je dus vanaf januari definitief aantrekken voor het seizoen erna.
- Justhomuch
-
andyosgarcia
Die zijn aan't inschatten wat het andere nieuws kan zijn!
Zagen dat niet aankomen, die draaien nu overuren
Er komen nog 2-3 spelers bij dixit TVI bij de voorbeschouwing
Inderdaad, doet deugd dat te horen en het zal nodig zijn ook.
Ik ben benieuwd wie ze nog kunnen halen, hopelijk wachten ze niet te lang meer.
Formerly known as Lisp-boy