Transfernieuws
-
andyosgarcia
Re: Transfernieuws
Beter dan petrov straks alleszinsandyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 5:00 pmVeel te weinig rendement, in 10 jaar 46 potten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik gok op Petrov Peeters gunde hem zelfs geen minuut , en dat na 0-0 !
Het is Petrov....ook ni echt een doelpuntenmachine 
Nee, ik ben erg terughoudend hierover. Nu, in dat systeem van TVI is een stevige snelle spits wel een meerwaarde. Hopelijk grijpt hij deze kans met beide handen aan. Hoe dan ook: het is in ieder geval om net iets meer ademruimte vooraan te hebben.
-
KLSK190630
Zouden ze nu nog een paar mannen halen? Of was het dit?
Hmm. Ik zou niet teveel meer verwachten.
nog een rechtsachter en spits 1 spits is te weinig... In een kern heb je minstens twee nodig!
Ik hoop echt wel dat het hier niet bij blijft. Want momenteel heb je slechts één spits in je kern, dat is niet genoeg.
Ook op andere posities mag nog ervaring bijkomen, wat deze Petrov eigenlijk ook weer niet heeft, ervaring.
Ik lees dat LVT zegt dat hij alle vertrouwen heeft in de huidige kern, dus ik vrees dat er niet veel meer gaat volgen.
Ik vind dat (heel) naief, maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop dat ze beseffen dat het niet elke week zal lukken zoals op Westerlo.
Sava Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. We kunnen alleen maar hopen dat het bij ons wel lukt, en waarom zou het niet kunnen ?
Maar vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?
Ook op andere posities mag nog ervaring bijkomen, wat deze Petrov eigenlijk ook weer niet heeft, ervaring.
Ik lees dat LVT zegt dat hij alle vertrouwen heeft in de huidige kern, dus ik vrees dat er niet veel meer gaat volgen.
Ik vind dat (heel) naief, maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop dat ze beseffen dat het niet elke week zal lukken zoals op Westerlo.
Sava Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. We kunnen alleen maar hopen dat het bij ons wel lukt, en waarom zou het niet kunnen ?
Maar vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?
Formerly known as Lisp-boy
Zou niet weten waarom dat ze rond de winterstop goed gepresteerd hebben kan je onderhandelen over nieuw contract ! Stel ze vallen door de mand gelijk de meeste vorig jaar ben je er van af.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:05 pmIk hoop echt wel dat het hier niet bij blijft. Want momenteel heb je slechts één spits in je kern, dat is niet genoeg.
Ik vind dat (heel) naief, de toekomst zal het uitwijzen.
Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. En vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?