Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ik denk zot, want na Vargas en Neto, zou ook Cyriac (ex Anderlecht en Standard) tekenen
Als de mayonaise pakt noteer maar volgend jaar hoogste klasse .. pakken ervaring en scorende spelers ..

Zo hebt ge altijd gelijk he.
Noteer gerust mannen: als westerlo een fout maakt in de grote baklijn zaterdag, krijgen we ne penalty!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wie is eigenlijk onze penaltytrapper nu Buyens er niet meer bij is? Allach?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Bekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
Wat namen betreft wel maar allemaal bijna einde carrière dus is de zin er wel met die gasten om te stijgen. Ook allen blessure gevoelig. Nee hoor ik schat Westerlo, en Union hoger in .ozzy105 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:28 pmBekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
-
Jo gilis of vermeiren denk ik, allach zou te veel nadenken bij een penalty denk ik.
-
ozzy105 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:28 pmBekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
Seraing is zwakker denk ik, die hebben van mennen die ik ken enkel bernier en samyn> bernier. Ons middenveld is sterk trouwens, bitsindou kopt er minstens 3 binnen dit seizoen en een allach in vorm vind ik 1A niveau. Als we nog een spits halen, die er KOMT is onze kern smal, niet zwak.
[[/quote] Bekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
[/quote]
Ge hebt groot gelijk, Ozzy.
Maar beloof dat ge dit nu geen 1000x gaat herhalen.
De boodschap is begrepen en we zullen de eindafrekening volgend jaar maken.
[/quote]
Ge hebt groot gelijk, Ozzy.
Maar beloof dat ge dit nu geen 1000x gaat herhalen.
De boodschap is begrepen en we zullen de eindafrekening volgend jaar maken.