Jupiler Pro League
-
Vergaaneglorie
Re: Jupiler Pro League
Anderlecht KLUCHT OMG, Kompanie is hoofdtrainer vanaf nu en Vercauteren buiten lees ik net op sporza.
Onbegrijpelijk vind ik. Absurd.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 10:48 amAnderlecht KLUCHT OMG, Kompanie is hoofdtrainer vanaf nu en Vercauteren buiten lees ik net op sporza.
Wat een soap... Hopen dat de resultaten niet beginnen tegen te vallen want ook de Vince zal dan geofferd worden. Hij heeft nu wel het voordeel ze gestart zijn met 4 op 6 en met een thuismatch tegen Moeskroen zal het 7 op 9 worden maar op termijn wanneer de zware wedstrijden eraan komen...
-
Vergaaneglorie
De weg is nu open voor Vercauteren naar Gent!
Heeft Vince zijn diploma al dan ?
-
Vergaaneglorie
Twee maten, twee gewichten..
Was Spaenhoven eigenlijk destijds ingeschreven voor een opleiding toen hij moest vertrekken ?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 12:56 pmNope, maar is in opleiding en dat zou genoeg al zijn.
Formerly known as Lisp-boy
Denk het niet.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 3:24 pmWas Spaenhoven eigenlijk destijds ingeschreven voor een opleiding toen hij moest vertrekken ?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 12:56 pmNope, maar is in opleiding en dat zou genoeg al zijn.
Nee maar still wel denk paar jaar geleden !Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 3:24 pmWas Spaenhoven eigenlijk destijds ingeschreven voor een opleiding toen hij moest vertrekken ?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 12:56 pmNope, maar is in opleiding en dat zou genoeg al zijn.