Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ze hadden hoe dan ook het oogpunt hoog mee te draaien in eerste amateur, als je die ambitie hebt had je zowizo een spits nodig dus 1b of niet is daarvoor een zwak argument in mijn ogen.
1B geeft trouwens ook meer zekerheid op inkomsten dan eerste amateur momenteel , aangezien je nu tv gelden gaat opstrijken. (dus weer kan dat niet echt een excuus zijn) + tot op heden ook nog altijd geen transfersom neergeteld voor aangetrokken spelers.
Hoop wel dat ze realiseren dat je dat gewoon niet kan blijven doen, hoe hoger je komt hoe kleiner je de kans hebt om "gratis" goeie spelers te laten tekenen... En ik vrees gewoon dat ze momenteel daarop wachten, transfervrij...
- Justhomuch
Er zijn er hier héél veel dat de Maged zijn beleid missen. En dan achteraf weer een picknickske organiseren op’t veld. Ik zit ook ongeduldig te wachten maar komaan, dat korte termijn denken mag toch wel echt is gaan stoppen.
Wij komen áltijd terug!
En dat amateuristisch gedoe zonder enige vorm van ambitie mag stilaan ook gaan stoppen. Het beleid van Maged wordt absoluut niet gemist en wordt hopelijk nooit meer herhaald, maar IETS mag er toch stilaan gaan gebeuren. Ik begin die mentaliteit van "we zijn blij dat we terug voetbal zien op het Lisp en meer moet dat voorlopig niet zijn" grondig beu te worden.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:20 pmEr zijn er hier héél veel dat de Maged zijn beleid missen. En dan achteraf weer een picknickske organiseren op’t veld. Ik zit ook ongeduldig te wachten maar komaan, dat korte termijn denken mag toch wel echt is gaan stoppen.
We zijn een profclub nu, het wordt tijd dat ze zich ook zo gaan gedragen. Anders hadden ze gewoon in eerste amateur moeten blijven.
En korte termijn denken ? Met deze kern zak je onherroepelijk terug naar eerste amateur (sportief bekeken) en dan zet je twee stappen achteruit ipv een stap vooruit. En zeg nu niet dat er misschien geen sportieve daler gaat zijn, gaan we nu echt dat risico nemen en is dat echt alles wat we gaan willen betekenen ? Het lelijke eendje, het kneusje, het lachertje van 1B ? Waar is verdomme onze trots naartoe ? Ik verwacht echt niet dat we gaan mee doen voor de promotie, maar iets meer strijdkracht dan "we kunnen toch niet zakken" mag er wel zijn, niet ?
Er moet een spits bij die 1B-waardig is ja, en liefst zelfs twee en ook een rechtsachter. En zelfs dan is de kern waarschijnlijk nog te zwak, te veel snotneuzen, te weinig venten om mee naar de oorlog te trekken. Ze wilden naar 1B want daar hoorden ze thuis volgens LVT. Wel ze zijn er nu en ik verwacht dan ook dat ze er alles aan doen om te bewijzen dat ze er inderdaad thuis horen. En anders had LVT zijn grootspraak gewoon voor zichzelf moeten houden.
Last edited by Netzer on Sun Aug 16, 2020 11:04 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Ik geef je helemaal gelijk, het is het bestuur dat zei dat ze er klaar voor waren dus nu zeggen er zijn geen middelen heb je de fans bij de neus genomen. Ik blijf er bij eerlijkheid duurt het langst. Zeg gewoon we zijn niet klaar en blijven in eerste nationale veel supporters gaan blijven komen omdat je eerlijk bent. Allee nu ben ik mischien te snel om al te oordelen stel dat ze mee draaien. Maar eerlijk ik geloof daar niet echt in ! Hopelijk heb ik het mis en dan zal ik mijn ongelijk toe geven. Voor mij 1 b of eerste nationale ik blijf supporterLisp-boy wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:43 pmEn dat amateuristisch gedoe zonder enige vorm van ambitie mag stilaan ook gaan stoppen. Het beleid van Maged wordt absoluut niet gemist, maar IETS mag er toch stilaan gaan gebeuren. Ik begin die mentaliteit van "we zijn blij dat we terug voetbal zien op het Lisp en meer moet dat voorlopig niet zijn" grondig beu te worden.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:20 pmEr zijn er hier héél veel dat de Maged zijn beleid missen. En dan achteraf weer een picknickske organiseren op’t veld. Ik zit ook ongeduldig te wachten maar komaan, dat korte termijn denken mag toch wel echt is gaan stoppen.
We zijn een profclub nu, het wordt tijd dat ze zich ook zo gaan gedragen. Anders hadden ze gewoon in eerste amateur moeten blijven.
En korte termijn denken ? Met deze kern zak je onherroepelijk terug naar eerste amateur (sportief bekeken) en dan zet je twee stappen achteruit ipv een stap vooruit. En zeg nu niet dat er misschien geen sportieve daler gaat zijn, gaan we nu echt dat risico nemen en is dat echt alles wat we gaan willen betekenen ? Het lelijke eendje, het kneusje, het lachertje van 1B ? Waar is onze trots naartoe ?
Er moet een spits bij die 1B-waardig is ja, en liefst zelfs twee en ook een rechtsachter. En zelfs dan is de kern nog te zwak, te veel snotneuzen, te weinig venten om mee naar de oorlog te trekken. Ze wilden naar 1B want daar hoorden ze thuis volgens LVT, wel ze zijn er nu, ik verwacht dan dat ze ook bewijzen dat ze er thuis horen. En anders had LVT zijn grootspraak gewoon voor zichzelf moeten houden.

- Justhomuch
Het lachertje van 1B ga je sowieso worden, bijna heel onze kern is aangekocht voor amateur, en liever 2 stappeb terug dan met een gezond beleid dan 1 stap naar voor om daarba terug de dieperik in te gaan.Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:43 pmEn dat amateuristisch gedoe zonder enige vorm van ambitie mag stilaan ook gaan stoppen. Het beleid van Maged wordt absoluut niet gemist en wordt hopelijk nooit meer herhaald, maar IETS mag er toch stilaan gaan gebeuren. Ik begin die mentaliteit van "we zijn blij dat we terug voetbal zien op het Lisp en meer moet dat voorlopig niet zijn" grondig beu te worden.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:20 pmEr zijn er hier héél veel dat de Maged zijn beleid missen. En dan achteraf weer een picknickske organiseren op’t veld. Ik zit ook ongeduldig te wachten maar komaan, dat korte termijn denken mag toch wel echt is gaan stoppen.
En korte termijn denken ? Met deze kern zak je onherroepelijk terug naar eerste amateur (sportief bekeken) en dan zet je twee stappen achteruit ipv een stap vooruit. En zeg nu niet dat er misschien geen sportieve daler gaat zijn, gaan we nu echt dat risico nemen en is dat echt alles wat we gaan willen betekenen ? Het lelijke eendje, het kneusje, het lachertje van 1B ? Waar is verdomme onze trots naartoe ? Ik verwacht echt niet dat we gaan mee doen voor de promotie, maar iets meer strijdkracht dan "we kunnen toch niet zakken" mag er wel zijn, niet ?
Er moet een spits bij die 1B-waardig is ja, en liefst zelfs twee en ook een rechtsachter. En zelfs dan is de kern waarschijnlijk nog te zwak, te veel snotneuzen, te weinig venten om mee naar de oorlog te trekken. Ze wilden naar 1B want daar hoorden ze thuis volgens LVT, wel ze zijn er nu, ik verwacht dan dat ze ook bewijzen dat ze er thuis horen. En anders had LVT zijn grootspraak gewoon voor zichzelf moeten houden.
We wouden een realistisch beleid, awel we hebben het nu eindelijk. Zelfs die van LL snappen het beter dan veel van onze supporters!
En eerlijk? Handhaven in 1B vind ik niet geen ambitie hebben, de sportkring bestaat niet meer he, weet gewoon je plaats en ben gewoon nederig dat je uberhaupt in 1B MAG spelen.
Als ik u zo hoor moeten ze heel de kern buitenzwieren en allemaal veel te dure spelers aanschaffen maw een maged samy beleid.
Heb nu allemaal gewoon eens geduld, kom wat op het topic allerlei lullen over onzinnige dingen als je uzelf dan toch zo verveeld, die versterkingen komen er heus nog wel aan.
Fijne avond nog.
Wij komen áltijd terug!
JIj kan precies moeilijk een andere mening respecteren ze.
Iedereen mag hier toch zen zegje doen zeker!!!
Start uw eigen forum & speel daar de baas
Iedereen mag hier toch zen zegje doen zeker!!!
Start uw eigen forum & speel daar de baas
-
Wel dat er een beetje ambitie mag getoond worden akkoord.
Dat er geen Maged beleid moet zijn akkoord.
We hebben gewoon op een heel kwalijk moment een vergiftigd geschenk "1B gekregen".
Niet omdat dit laat kwam , eerder omdat we daar sportief niet klaar voor zijn en daarin moeten we eerlijk zijn, we waren aant versterken voor neem top 6 eerste amateur te draaien.
Daar moeten we gewoon nuchter om zijn, en persoonlijk streng van mij misschien, na Roeselare en Patro zou ik ons met de huidige kern in eerste amateur zien eindigen (sorry maar dat is persoonlijk het gevoel).
Kunnen we die kern vervangen? NEE
Kunnen we bepaalde plekken zoals een rechtsachter , een spits, nog versterken in de zin van minstens een 2de optie of een betere ? JA
Maar iedereen moet een beetje kalmeren en realiseren dat het langs één kant mooi is in 1B te zijn omdat het ons financieel meer zekerheid geeft door tv gelden momenteel, ook sponsorinkomsten zullen en kunnen hierdoor de hoogte in gaan.
Dus is het financieel de meest beste optie gezien de omstandigheden, Ja! Maar sportief moeten we realistisch zijn dat we dit jaar gewoon te kort gaan komen. Ik snap frustraties hé echt waar , maar je moet realistisch om je heen kijken.
Er zijn heel veel clubs die "oliedollars" hebben om het kind maar ne naam te geven, en die gasten hebben al kunnen versterken (los van het feit of die dat goed doen of niet).
We komen uit een woelig seizoen in eerste amateur , wat even goed 2de amateur kon worden. Ons versterken om ons te versterken om mee te kunnen in 1b zou financieel zelfmoord zijn.
Sommige zeggen wel dat die clubs met veel geld geen verschil maken, maar aan het einde van de maand ziet een speler nog altijd liefst een hoger cijfer op zijn rekening komen , wat niet meer dan normaal is. We moeten ons er ook gewoon bij neerleggen dat we iets langer zullen moeten doorzoeken.
Voor geld danst de beer...
Laat ons kalm afwachten en hopen op her en der een stunt van formaat. En voorbereidingsmatchen zeggen ook niet alles.
Dat er geen Maged beleid moet zijn akkoord.
We hebben gewoon op een heel kwalijk moment een vergiftigd geschenk "1B gekregen".
Niet omdat dit laat kwam , eerder omdat we daar sportief niet klaar voor zijn en daarin moeten we eerlijk zijn, we waren aant versterken voor neem top 6 eerste amateur te draaien.
Daar moeten we gewoon nuchter om zijn, en persoonlijk streng van mij misschien, na Roeselare en Patro zou ik ons met de huidige kern in eerste amateur zien eindigen (sorry maar dat is persoonlijk het gevoel).
Kunnen we die kern vervangen? NEE
Kunnen we bepaalde plekken zoals een rechtsachter , een spits, nog versterken in de zin van minstens een 2de optie of een betere ? JA
Maar iedereen moet een beetje kalmeren en realiseren dat het langs één kant mooi is in 1B te zijn omdat het ons financieel meer zekerheid geeft door tv gelden momenteel, ook sponsorinkomsten zullen en kunnen hierdoor de hoogte in gaan.
Dus is het financieel de meest beste optie gezien de omstandigheden, Ja! Maar sportief moeten we realistisch zijn dat we dit jaar gewoon te kort gaan komen. Ik snap frustraties hé echt waar , maar je moet realistisch om je heen kijken.
Er zijn heel veel clubs die "oliedollars" hebben om het kind maar ne naam te geven, en die gasten hebben al kunnen versterken (los van het feit of die dat goed doen of niet).
We komen uit een woelig seizoen in eerste amateur , wat even goed 2de amateur kon worden. Ons versterken om ons te versterken om mee te kunnen in 1b zou financieel zelfmoord zijn.
Sommige zeggen wel dat die clubs met veel geld geen verschil maken, maar aan het einde van de maand ziet een speler nog altijd liefst een hoger cijfer op zijn rekening komen , wat niet meer dan normaal is. We moeten ons er ook gewoon bij neerleggen dat we iets langer zullen moeten doorzoeken.
Voor geld danst de beer...
Laat ons kalm afwachten en hopen op her en der een stunt van formaat. En voorbereidingsmatchen zeggen ook niet alles.
- Justhomuch
Ik kan zeker wel tegen een andere mening, maar ongefundeerd heel het bestuur liggen afbreken omdat er bepaalde spelers (nog niet) zijn aangekomen op het Lisp vind ik gewoon kort door de bocht, kijk naar andyos zijn reactie, dat is nuchter denken en verder kijken dan uw neus lang is, en als je als club wil overleven is dat van levensbelang.
Wij komen áltijd terug!
En geen paniek heren, Vermeiren legt er zondag gewoon twee int mandje 

Ik noem dat niet het bestuur aanvallen, ik ga gewoon uit van hun ambities ! En ze spreken al 2 seizoenen van promotie niet wij ! Dus nu verwacht ik en nog andere dat ze die waarmaken ! Niet meer niet minder. Bestuur aanvallen nee nooit maar het mag gezegd worden dat ze niet klaar zijn ook door bestuur zelf mijn mening ! Verder ga ik hier nu mee eindigen en hoop ik dat ik er naast zit en hun ambities uit komen dan ben ik ook gelukkig