Voorbereiding seizoen 2020-2021
Re: Voorbereiding seizoen 2020-2021
Spelers als Jef VDV zijn geen materiaal voor 1B en er zijn er nog.
Hun huiswerk is verre van af en de klok tikt.
Hun huiswerk is verre van af en de klok tikt.
Formerly known as Lisp-boy
Hun huiswerk was bijna klaar voor eerste amateur dat mag ook niet vergeten worden. En mss is Jeff geen 1 b materiaal maar aan hem valt deze voorbereiding zeker niks te verwijten. Ik ben gaan zien in patro er zit een topmentaliteit in de groep en paar rotzakskes in deze ploeg me veel pit, wa ni wegneemt dat we nu geen versterkingen nodig hebben voor in 1 b natuurlijk, maar wat als ze weten als er geen zakker zou zijn? Dan gaat er ni veel bijkomen denk!
Dat is waar maar het ergste is dat niemand weet of er zakker gaat zijn ! Eens opgezocht er is een daler als er geen ploegen zijn met vereiste licentie.Jelle1906 wrote: ↑Sat Aug 15, 2020 7:53 pmHun huiswerk was bijna klaar voor eerste amateur dat mag ook niet vergeten worden. En mss is Jeff geen 1 b materiaal maar aan hem valt deze voorbereiding zeker niks te verwijten. Ik ben gaan zien in patro er zit een topmentaliteit in de groep en paar rotzakskes in deze ploeg me veel pit, wa ni wegneemt dat we nu geen versterkingen nodig hebben voor in 1 b natuurlijk, maar wat als ze weten als er geen zakker zou zijn? Dan gaat er ni veel bijkomen denk!
Oefenen we nog een keer of niet?
-
We oefenen vrijdag tegen Waasland Beveren achter gesloten deuren.