1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
faysel kasmi heeft niet lang moeten zoeken naar nieuwe club. hij zou naar geel gaan.
Jep. Geen slechte zaak voor hen. Betalen vermoedelijk nog maar een fractie.Carelke schreef: di jan 08, 2019 5:19 am faysel kasmi heeft niet lang moeten zoeken naar nieuwe club. hij zou naar geel gaan.
Ik begrijp niet hoe die spelers van Virton op winterstage naar Spanje kunnen. Zijn toch grotendeels amateurs? Moeten die dan allemaal een week verlof vragen op het werk?
Zij werken net als onze club met profspelers. Geen probleem dus.Berlaar schreef: di jan 08, 2019 11:39 am Ik begrijp niet hoe die spelers van Virton op winterstage naar Spanje kunnen. Zijn toch grotendeels amateurs? Moeten die dan allemaal een week verlof vragen op het werk?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zijn álle Virtonspelers profs?!Berrem schreef: di jan 08, 2019 1:16 pmZij werken net als onze club met profspelers. Geen probleem dus.Berlaar schreef: di jan 08, 2019 11:39 am Ik begrijp niet hoe die spelers van Virton op winterstage naar Spanje kunnen. Zijn toch grotendeels amateurs? Moeten die dan allemaal een week verlof vragen op het werk?
Ik dacht van wel ja. Er zit een Luxemburgse geldschieter achter deze club...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En is dat bij Lierse Kempenzonen ook het geval? Allemaal profspelers?Berrem schreef: di jan 08, 2019 2:20 pm Ik dacht van wel ja. Er zit een Luxemburgse geldschieter achter deze club...
Jep. Dat is wat ik ook denk. Daarom goed dat het gros van de overbodige spelers elders onderdak heeft gevonden, want de loonlast is serieus toegenomen denk ik de laatste weken.
Gaat ook goed in aalst, eerst trainer buiten gooien. Nieuwe trainer maand verder hij stopt er mee onvrede met bestuur.
Nu dus trainer nr 3,
Nu dus trainer nr 3,