Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Voila.Yentl1992 wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 9:29 amGe kunt toch geen spits aankopen zonder dat ge weet in welke reeks ge speelt zeker.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 6:01 pmDan nog waren ze al langer in voorbereiding dan ons.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 5:09 pm
Of ge nu veel geld hebt of niet maakt echt geen knijt verschil. De spelers, van welke rangorde ook, moeten nog altijd ingepast worden. En als dat nen spits is van de spreekwoordelijke euro of ene van een paar miljoen, gewenning en inpassing zal altijd nodig zijn. Dus dat geld heeft er niks mee te maken. Wat wel zo is, is dat ge met minder geld veel zorgvuldiger moet selecteren en dat zijn ze bij ons aan het doen. Liever ne spits dat dan op dreef komt na een match of drie, vier... dan ene die geen klote bijeen stampt omdat ze verkeerd gehandeld hebben om hem snel aan de voorbereiding te laten meedoen.
Dessers werd in Genk vroeg gehaald, deed de voorbereiding mee en scoorde in de eerste match en zorgde ook voor gevaar.
Een spits die een voorbereiding mee kan doen kan dus wel degelijk een verschil maken.
Zie je in de voorbereiding van misschien kan die het niet 100% dragen , dan is voor een club als Leuven // Beerschot het wel net iets makkelijker om eventueel nog eentje extra te halen.
Dus puntje bij paaltje , het is tijd.
De budgetten liggen gewoon anders, dus stel dat we een spits hadden aangekocht, dan was dat voor eerste nationale geweest... Dan had iedereen daar we op zitten kappen. Het is voor sommige nooit goed. Iedereen moet eens dringend nuchter naar de zaak kijken. We zitten allemaal in crisis.
Het liefst van al draai ik volgend seizoen ook een goed seizoen, maar liever met een gezond beleid zakken dan met een ongezond beleid erin blijven en geen licentie halen. Want op dat punt staat de degradant verder dan de ploeg die erin blijft.
Placca: zou dat een goeie zet zijn?
-
Ja, die is sterk vrij snel en heeft een actie. Een echte goalgetter is het niet denk ik maar voor ons echt wel een serieuze kwaliteitsinjectie. Enkel betwijfel ik zeer sterk of die wel haalbaar is, om eerlijk te zijn denk ik van niet.Flor wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 10:43 amVoila.Yentl1992 wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 9:29 amGe kunt toch geen spits aankopen zonder dat ge weet in welke reeks ge speelt zeker.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 6:01 pm
Dan nog waren ze al langer in voorbereiding dan ons.
Dessers werd in Genk vroeg gehaald, deed de voorbereiding mee en scoorde in de eerste match en zorgde ook voor gevaar.
Een spits die een voorbereiding mee kan doen kan dus wel degelijk een verschil maken.
Zie je in de voorbereiding van misschien kan die het niet 100% dragen , dan is voor een club als Leuven // Beerschot het wel net iets makkelijker om eventueel nog eentje extra te halen.
Dus puntje bij paaltje , het is tijd.
De budgetten liggen gewoon anders, dus stel dat we een spits hadden aangekocht, dan was dat voor eerste nationale geweest... Dan had iedereen daar we op zitten kappen. Het is voor sommige nooit goed. Iedereen moet eens dringend nuchter naar de zaak kijken. We zitten allemaal in crisis.
Het liefst van al draai ik volgend seizoen ook een goed seizoen, maar liever met een gezond beleid zakken dan met een ongezond beleid erin blijven en geen licentie halen. Want op dat punt staat de degradant verder dan de ploeg die erin blijft.
Placca: zou dat een goeie zet zijn?
Beerschot haalt net een nieuwe spits. Mocht dit Gerucht waar zijn, kan alles nu wel in een stroomversnelling geraken. Ze spelen maar met één echte spits(momenteel noubissi) waardoor hij 3de of 4de keuze wordt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik kan hem eerlijk gezegd moeilijk beoordelen. Statistieken zijn niet super, maar toch wel wat ervaring.
Vrij slechte statistieken zelfs. Toch een zorgelijke trend in onze aanwinsten vind ik.KRKN wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 12:49 pmIk kan hem eerlijk gezegd moeilijk beoordelen. Statistieken zijn niet super, maar toch wel wat ervaring.
-
Met een paar man van Beerschot over gehad, sinds 1b komt hij amper nog aan de bak.
zagen / gebruikten hem vooral om laatste 20-15 min in te vallen als ze vol op de counter gingen spelen.
Voor de rest mee op de bank.
Vonden hem in het algemeen te licht voor 1b, tenzij een spits voor op counter te spelen.
Weg laten dus. Ik hoorde even geleden LVT zeggen dat, indien overwachte promotie naar 1B, er nog een spaarpotje was voor versterkingen.andyosgarcia wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 3:19 pmMet een paar man van Beerschot over gehad, sinds 1b komt hij amper nog aan de bak.
zagen / gebruikten hem vooral om laatste 20-15 min in te vallen als ze vol op de counter gingen spelen.
Vonden hem in het algemeen te licht voor 1b, tenzij een spits voor op counter te spelen.
Wat is daar dan mee gebeurd ?
Formerly known as Lisp-boy
De corona-crisis bijvoorbeeld?Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 3:30 pmWeg laten dus. Ik hoorde even geleden LVT zeggen dat, indien overwachte promotie naar 1B, er nog een spaarpotje was voor versterkingen.andyosgarcia wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 3:19 pmMet een paar man van Beerschot over gehad, sinds 1b komt hij amper nog aan de bak.
-
Kanttekening is wel nog steeds mening van mensen als jij en ik.Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 3:30 pmWeg laten dus. Ik hoorde even geleden LVT zeggen dat, indien overwachte promotie naar 1B, er nog een spaarpotje was voor versterkingen.andyosgarcia wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 3:19 pmMet een paar man van Beerschot over gehad, sinds 1b komt hij amper nog aan de bak.
Maar statistieken komen wel wat overeen met het geen ze mij vertelde natuurlijk.
We moeten ook wel zeggen , hun ambities in 1b lagen anders dan de onze (wat normaal is in ons geval) + ze hadden nu niet bepaald een slechte eerste optie lopen voorin.
Zou wel in strijd zijn met artikel van Torreel die ons wil spiegelen aan Athletic Bilbao.
Belgisch enkel , liefst Kempisch als het kan ... en enkel in het geval dat de eerste twee niet kunnen , ons zelf versterken met een buitenlander die dan ook echt een versterking zou zijn.
En het is een mooie gedachte en ik steun dat zoveel mogelijk Belgisch volledig , maar hij vergeet wel dat Catalonië 6x zo groot is als de kempen , en dat zij 7,5 miljoen inwoners hebben , ter vergelijking België telt er 11,5. Beide poelen zijn dus niet te vergelijken om in te vissen.