Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
De grootste fout die de sportieve beleidsmakers kunnen maken is het niet realistisch valideren van de huidige kern,de roze wolk dus, zij kunnen het etc.....
Momenteel hebben wij geen ploeg, laat staan een volledige kern die voldoet aan 1B, alleen moeten zij het nog zien denk ik, de competitie begint over 1,5 week.
Momenteel hebben wij geen ploeg, laat staan een volledige kern die voldoet aan 1B, alleen moeten zij het nog zien denk ik, de competitie begint over 1,5 week.
De grootste fout die men kan doen is meer geld uitgeven dan dat er beschikbaar is.
Als de fin. limiet degradatievoetbal 1B / Top 1ste amateur is, so be it.
Of willen we binnen een paar jaar een nieuw faillissement?
Als de fin. limiet degradatievoetbal 1B / Top 1ste amateur is, so be it.
Of willen we binnen een paar jaar een nieuw faillissement?
Hoe lastig ook, maar de redenering van Cold is de enige optie mijns inziens. En trouwens, zelfs als je op de laatste plaats zou eindigen kan je in deze onzekere tijden verwachten dat er één of meerdere ploegen geen licentie gaan behalen... gaat er in 1ste nationale een ploeg een licentie kunnen behalen?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Akkoord.Berrem wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 11:24 amHoe lastig ook, maar de redenering van Cold is de enige optie mijns inziens. En trouwens, zelfs als je op de laatste plaats zou eindigen kan je in deze onzekere tijden verwachten dat er één of meerdere ploegen geen licentie gaan behalen... gaat er in 1ste nationale een ploeg een licentie kunnen behalen?
We hebben een behoorlijke ploeg die met momenten wel sterretjes gaat zien, daar niet van. Als er sportief geen degradatie is (nog steeds te bevestigen) kan je heel veel jongens heel wat ervaring geven. Nu: je wil uiteraard niet het kneusje zijn. Daarom gaan ze de gulden middenweg moeten vinden. Nog een drietal jongens, gok ik. Geen 6, zoals sommigen hier vroegen. Ook geen 0 zoals anderen vreesden. Het worden spannende dagen!
P.S : andere clubs trekken nu ook nog gewoon spelers aan he. Het is niet te laat, maar ik snap de nervositeit wel.
-
Klopt , maar wat wij allemaal willen denk ik is een bestuur met een beetje ambitie gekoppeld aan een gezond financieel beleid.
Met gezonde sportieve investeringen creeer je ook een fin.return of invest.
Op deze manier geraak je nooit aan 3000 of meer abonnementen, laat staan een min of meer gevuld stadion (als corona het toelaat).
Het probleem is dat vele supporters , ondanks de onverhoedse promotie niet getriggerd zijn en het maar zullen bekijken vanop afstand, dat kost de club ook geld, kortom, de balans tussen beiden mag er wel zijn peins ik.
Ik denk dat de grote boom van supporters, waar jij op hoopt, er niet meer gaat komen.
- Deel naar de andere Lierse fusieploeg
- Deel dat gewoon zijn interesse heeft verloren in "Lierse"
- Deel dat naar een andere club gaat kijken, om welke reden dan ook.
- Deel naar de andere Lierse fusieploeg
- Deel dat gewoon zijn interesse heeft verloren in "Lierse"
- Deel dat naar een andere club gaat kijken, om welke reden dan ook.
Op lange termijn hangt dat gewoon van het succes en de flow af. Als het plezant is op het Lips groeit dit terug aan.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Idd, het overgrote deel zijn successupporters, Antwerp is daar het ideaal voorbeeld van, vroeger voor 3000 man, nu voor 15000 man en wss nog meer moesten ze kunnen, op Berlaar vatten ze niet goed dat niet iedereen een “cultclub” ambieert.
Wij komen áltijd terug!
En Club Brugge U23 gaat zijn thuismatchen spelen ... op het veld van Lokeren
-