1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Heb het idee dat deze reeks toch wel wat moeilijker is geworden doorheen de jaren, al kan dat ook aan mij liggen. Zelfs met de nodige investeringen gaat het ook volgend jaar geen sinecure zijn, mocht het dit jaar niet lukken.Berrem wrote: ↑Wed Jan 02, 2019 10:15 pmFlor wrote: ↑Wed Jan 02, 2019 9:47 pmDoet me wat denken aan de tijden van onze stages met WD. Het nut daarvan lijkt me toch eerder beperkt tov. de kost.Berrem wrote: ↑Tue Jan 01, 2019 10:58 pmVirton ziet het groots. Ze gaan zelfs op buitenlandse stage... https://revirton.be/stage-en-andalousie ... fo3QhnufTg
Wel een signaal: ze zien het groots en gaan dus minstens met evenveel overtuiging voor de top 4 als wij. Ik schat hun ploeg misschien ook wel hoger in.
Over virton heeft enkele weken geleden een artikel in De Standaard gestaan, de club is in handen van de Luxemburgse “Marc Coucke”. In het verleden onder andere bekend van team Leopard in de koers. Ambitie dus...
Enfin, ik tel toch wat af naar 15 februari. Als we al weten wie voor een licentie gaat is er al heel wat meer duidelijk.
Ik ga er al van uit de bovenste ploegen allemaal een licentie zullen behalen. Het capaciteitsprobleem kunnen ze snel oplossen met een huurtribune. SK Heist heeft dit bijvoorbeeld gedaan tijdens hun periode in 2de klasse.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
denk dat er meer vereiste zijn dan dat alleen. zie maar hoe weinig ploegen vorig jaar een kregen.
al zullen het er nu pak meer zijn vermoed ik.
Ik mag toch wel echt hopen dat ze kritischer zijn. Erg duurzaam is dat niet.
Straf, kom daar al jaren een paar keer per week. Nooit een huurtribune gestaan hoor.
De tribunes voor de bezoekers. Misschien zijn ze intussen eigendom, initieel waren dit gehuurde tribunes.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Veel waren dat er nochtans niet. Dat vond ik toch een triestige verplaatsing, gewoon mensen langs die rand gedropt. Je kon vaak amper iets zien als je niet op de eerste rij stond.
Virton huurt bob straetman van Lokeren
-
Die gaan voor de crockycup