Roda JC - Lierse Kempenzonen [6-1-2019]
Re: Roda JC - Lierse Kempenzonen [6-1-2019]
ze waren de beter voetballende ploeg
Ze hebben goed gespeeld. De keeper, Smolders en Marvin leken me zeker een meerwaarde.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En de nepalees ?
Van wat ik van een aanwezige heb gehoord zat het echt goed. Hopen dat Starvin Marvin op de weg terug is.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
Ik had het zelfde idee

Na 2 weken vakantie eindelijk nog eens tijd om rustig het Lierse nieuws door te nemen

De beelden geven me een positief gevoel. Met wat meeval komen we eerst 1 of 2 goals voor te staan tegen een Hollandse tweedeklasser. Ogunjimi oogt imo log en leek op sommige beelden schrik te hebben zich te bezeren maar zal er wel wat maken dit seizoen. Het lijkt alsof er meer focus is op toevoer van de flanken en dan kan het duo Vermeiren - Ogunjimi vooraan wel eens succes kennen! Een gezamenlijke drang naar voor & de flanken goed benutten, dat zie ik graag!
Aha. Toch eindelijk wat geelzwarte actie. Het ziet er niet slecht uit, en dat toch tgen een tegenstander van een zeker niveau. De score had precies anders kunnen zijn.
Marvin inderdaad een beetje log maar wel hongerig precies. De pees erop in de training en wie weet doen we een gouden transfer.
Marvin inderdaad een beetje log maar wel hongerig precies. De pees erop in de training en wie weet doen we een gouden transfer.
De samenvatting achter de kiezen. Goed wat kansen en dreiging naar voor. 2 puntjes van kritiek wel:
- Die bal van Marvin in het zijnet mort er altijd in vind ik, of ben ik te kritisch?
- Bij de tweede tegentreffer worden we makkelijk uit verband gespeeld vind ik.
- Die bal van Marvin in het zijnet mort er altijd in vind ik, of ben ik te kritisch?
- Bij de tweede tegentreffer worden we makkelijk uit verband gespeeld vind ik.