Challenger Pro League
Re: Proximus league
Heeft zelfs gisteren voor 3j bijgetekend. Veel spelen wordt moeilijk denk ik na de terugkomst van van den bergh. Met Van den Buijs heb je dan al 2 verdedigers die zeker zijn van een plaats in hun 3-mans defensie. Ze zullen ook wel nog wat gaan halen imo.KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Van waar komt die?Carlke wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 10:08 amKrijgt er concurent bij Dario van den buys.. dus plaatsen worden duur !KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
Wij komen áltijd terug!
HeraclesJusthomuch wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 10:16 amVan waar komt die?Carlke wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 10:08 amKrijgt er concurent bij Dario van den buys.. dus plaatsen worden duur !KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Denk ni da hij da niveau nog aankan. In Schotland ook geen potten gebroken in eerste, vaak geblesseerd ook. Ik gun het hem maar verwacht ni da hij vaak ga spelenKLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
Dit.Zovko wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 12:02 pmDenk ni da hij da niveau nog aankan. In Schotland ook geen potten gebroken in eerste, vaak geblesseerd ook. Ik gun het hem maar verwacht ni da hij vaak ga spelenKLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
Voor zij die de kalender nog niet gezien hebben:
Je moet mikken op een 5 / 9 om te starten, maar dat zal héél moeilijk worden lijkt me.
2, zal veel vanaf hangen schiet je raak met de aankoop van een goede spits zal veel mogelijk zijn...
Ik hoor dat Lommel rond het miljoen gedokt heeft voor zijn laatste aanwinst. Dat zijn bedragen die wij lang niet kunnen leggen, of waarvan ik hoop dat we dat niet meteen gaan doen.